افتتاح ۱۵ هزار مسکن مهر پرند

۲۶م اسفند ،

به گزارش نوساز، حبیب‌الله چاغروندی در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به تحویل ۶۰۰۰ واحد مسکن مهر در بهمن‌ ماه امسال، گفت: در نیمه اول سال آینده ۱۵ هزار واحد مسکن مهر پرند با حضور رییس جمهور افتتاح می‌شود.

وی در پاسخ به تحویل واحدهایی از مسکن مهر که خدمات زیربنایی ندارند، تاکید کرد: مقرر شده تا زمان تکمیل خدمات زیربنایی، هیچ یک از واحدهای مسکن مهر تحول داده نشود.

افتتاح مترو پرند در تابستان ۹۲

چاغروندی اعلام کرد: مترو پرند تا پایان تابستان ۹۲ افتتاح می‌شود.

وی دربارهٔ افزایش زمان بازپرداخت وام مسکن مهر به ۲۰سال، بیان کرد: قبلا بازپرداخت این وام‌ها ۱۵سال بود که اکنون به ۲۰سال افزایش یافته و کمک بسیار خوبی به متقاضیان در خصوص اقساط پرداختی به بانک می‌شود.

مدیر عامل شهر تازه پرند دربارهٔ افزایش ۱۳درصدی قیمت واحدهای مسکونی مهر، متذکر شد: این افزایش قیمت‌ها بسته به مرحله ساخت از متری پنج تا ۴۵ هزار تومان بوده است.

چاغروندی دربارهٔ وضعیت خدمات روبنایی شهر تازه پرند و امنیت این شهر، گفت: گرچه ایجاد امنیت و وجود خدمات روبنایی از وظایف دولت و شهرداری است اما چهار پاسگاه با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال، ۱۴ مدرسه تا سقف و اسکلت با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال،‌ ۱۴ مسجد و چندین فضای تجاری در حال ساخت است.

وی دربارهٔ ساخت واحدهای تازه در سال آینده بیان کرد: قانون مسکن مهر قانون پایدار است و در دولت‌های بعدی ادامه دارد.

مدیر عامل شهر تازه پرند گفت: امسال تاکید بر تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر بود اما در صورت نیاز و تامین اعتبار قطعا در سال‌های آینده افزایش ساخت خواهیم داشت.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.