افتتاح ۳۶ پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور/ تخصیص اعتبار ۹۳ میلیارد تومانی در طرح توسعه امداد و نجات

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیرکل جمعیت هلال احمر از اختصاص اعتبار ۹۳میلیارد تومانی در طرح توسعه شبکه امداد و نجات کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ محمد عباسی امروز در مراسم توسعه شبکه امداد و نجات کشور و افتتاح همزمان ۳۶ پایگاه امداد بین شهری که از طریق ویدئو کنفرانس و ارتباط با سایر استانها صورت گرفت، با اشاره به اینکه در این طرح ۹۳ میلیارد تومان از طریق دولت و جمعیت هلال احمر به این طرح اعتبار تخصیص داده شده است، بیان داشت: امید است امسال نیز مانند سنوات قبل بتوان با توسعه امکانات و تجهیزات امدادی گام های بلندتری در ارائه خدمات به هموطنان داشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به طرح تقویت و توسعه شبکه امداد و نجات کشور به افتتاح ۳۹ پایگاه امداد و نجات اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۹ پایگاه امداد و نجات و ۱۰ باب انباری امدادی در ۲۱ استان به بهره برداری رسید که براین اساس شمار پایگاه های امداد و نجات به ۵۰۸ پایگاه جاده ای_ کوهستان_ دریایی و آسفالت رسید.
وی افزود: با راه اندازی و افتتاح ۷ پایگاه امداد و نجات هوایی، ۱۷ پایگاه امداد و هوایی در سراسر کشور فعال می شود.
وی در ادامه بیان داشت: ۵۱ دستگاه خودرو نجات، تجهیز ۱۰۰ دستگاه آمبولانس نجاتف ۷۴ دستگاه زنده یاب بیورادار، ۲۲ قلاده سگ از امروز وارد سامانه خدمات امدادی کشور شد.
وی در پایان با اشاره به راه اندازی خط ۱۱۲ در ۱۷ استان کشور خاطرنشان کرد: هم اکنون در ۱۷ استان کشور خط ۱۱۲ فعال و در حال استفاده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.