افتخارات امروز نظام اسلامی مرهون خون شهدا و دوران دفاع مقدس است

۱۷ شهریور – ۰۲:۰۷:۱۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

بزرگنمایی:  

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر ضرورت بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: افتخارات امروز نظام اسلامی همچون اجلاس سران عدم تعهد در تهران، مرهون خون شهدا و دفاع مقدس است.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب انصاری در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به برگزاری باشکوه و قدرتمندانه اجلاس سران غیرمتعهدها در ایران، برگزاری این اجلاس مهم را برگ زرین دیگری در تاریخ سیاسی نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود کارشکنی‌ها و توطئه‌های قدرت‌های زورگو اجلاس شانزدهم در تهران با اقتدار و در امنیت کامل برگزار شد.
وی برگزاری منظم اجلاس سران عدم تعهد در تهران را افتخاری بزرگ برای ملت ایران دانست و تصریح کرد: همه این افتخارات مرهون خون شهدا و دفاع مقدس مردم ایران اسلامی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است تا با تبیین و ابلاغ پیام رویداد مهم جنگ تحمیلی و جانفشانی‌های جوانان این مرز و بوم، جوانان و نوجوانان امروز ارزش این نظام را بیش از پیش درک کنند.
وی در ادامه سخنان خود ضرورت فضاسازی مناسب شهری در هفته دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: دستگاه‌های دخیل در این امر باید به خوبی در امر تبلیغ و تبیین دفاع مقدس در فضاهای شهری تلاش کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس باید آغاز گامی اساسی در راستای آشناسازی جوانان و مردم با ارزش‌های دفاع مقدس و دلاوری‌های رزمندگان باشد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۷۱۴۰۷۱۹۱۰۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.