افتخاری: توانایی کاندلاس را بررسی می کنیم

۱۶ام بهمن ،

سیدرضا افتخاری بعدازظهر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وحید شمسایی برای بازگشت به تیم ملی فوتسال اعلام آمادگی کرده و از کادر فنی خواستم از وی آزمون گرفته و در صورتی که آماده بود به عنوان بازیکن در خدمت تیم ملی باشد.

به گزارش ایرنا،وی افزود: شمسایی تا زمانی که در زمین بازی می کند باید از فکر مربیگری بیرون بیاید و تمرکز خود را در زمین بگذارد. وی بازیکن بزرگی است و نباید زحماتش نادیده گرفته شود.

سرپرست کمیته فوتسال اذعان کرد: باید روی این سرمایه فوتسال کشور برنامه ریزی کنیم تا زمانیکه بازنشسته شد، بتواند همچون محمدرضا حیدریان و محمد هاشم زاده به کادر فنی تیم ملی فوتسال کمک کند.

وی در خصوص صحبت های حسین شمس که گفته بود خسوس کاندلاس پس از حضور تیم ملی فوتسال ایران در روسیه برکنار خواهد شد، گفت: شمس تعیین کننده نیست و کمیته فوتسال تصمیم گیری می کند. کاندلاس تا مهر ماه سال آینده قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران دارد و به وی فرصت دادیم توان خود را نشان دهد.

افتخاری در خصوص انتخاب دستیاران ایرانی برای کاندلاس گفت: رضا لک و محمدرضا حیدریان از سرمایه های فوتسال می باشند که باید کار خود را به عنوان مربی آغاز کرده تا پس از کسب تجربه لازم بتوانند در آینده سرمربی باشند. اعتقاد دارم سرمربی تیم ملی باید ایرانی باشد اما می بایست ابتدا نیروها را پرورش دهیم.

وی در مورد کادر فنی تیم امید نیز اظهار داشت: عجله ای برای انتخاب کادر فنی و آغاز اردوهای تیم امید نداریم و در زمان لازم اقدامات را انجام می دهیم.

سرپرست کمیته فوتسال در مورد حضور نمایندگان اتحادیه آسیا در ایران اذعان کرد: ناظران ای. اف. سی از همکاری که با آموزش و پروش داریم بسیار راضی بودند و ما با آموزش پرورش توافق کردیم لیگ نونهالان را برگزار کنند. همچنین قرار است فردا در خصوص تیم های ملی جلسه ای با ناظران داشته باشیم و سپس آنان به اصفهان می روند.

وی افزود: در مذاکراتی که با ناظران داشتیم، خواستار افزایش سهمیه ایران در فوتسال باشگاه های آسیا شدیم. آنان معتقدند فوتسال ایران به عنوان قدرت اول آسیا باید تقویت شود تا از اعتیار فوتسال قاره پهناور در جهان دفاع کند.

افتخاری در خصوص استفاده از خرد جمعی نیز اذعان کرد: به این مساله اعتقاد کامل دارم. می دانم که اکثریت می خواهند سرمربی تیم ملی ایرانی باشد و من نیز همین نظر را دارم اما باید ابتدا نیروی کافی را پرورش داده و از تجربیات روز جهان استفاده کنیم تا از تیم های قدرتمند جهان عقب نمانیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.