افتخار آفرینی پیشنهادهای ایران در مسابقات جهانی ایده ها

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهیختگان، در این مسابقات که هر ساله توسط انجمن جهانی نظام پیشنهادها برگزار می شود، پپیشنهادهای برتر از اقصی نقاط جهان توسط نمایندگان این انجمن در کشورهای گوناگون جمع آوری و به رقابت گذاشته می شود.

طی اعلان رسمی انجمن جهانی ایده ها، مورخ دهم تیر ماه ، دو پیشنهاد برتر ایران، موفق به دریافت گواهینامه سطح دو Highly Commended Certificate شدند.

پیشنهاد تولید نخ صد در صد پلی استر برای ساخت فرشهای گل برجسته، ارائه شده از سوی عبداله زاده و فخار زاده از شرکت نفیس نخ و پیشنهاد مدل تکامل نظام پیشنهادها در سازمان هواشناسی، ارائه شده توسط ‘احمدرضا احمدی ‘ از سازمان هواشناسی، ایده های برتر ایران بودند.

در کنفرانس سالانه انجمن جهانی نظام پیشنهادها که هشتم نوامبر ۲۰۱۲ (۱۸ آبان ) برگزار می شود، پیشنهادهای مذکور ارائه و جوایز برندگان طی مراسم ویژه ای اعطا خواهد شد.

ارزیابی پیشنهادهای ارائه شده در این مسابقات هر ساله اردیبهشت ماه برگزار می شود و متقاضیان در ایران برای حضور در مسابقات سال ۲۰۲۴ می توانند با مراجعه به سایت نمایندگی این انجمن www.Fzs.ir جهت شرکت در مسابقه جهانی ایده های سال آینده اطلاعات لازم را کسب کنند.

اقتصام**۱۵۶۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۲۹۲۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.