افت کیفی محصولات گروه بهمن

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 افت کیفی محصولات گروه بهمن

افت کیفی محصولات گروه بهمن

ممتازنیوز: گزارش خردادماه امسال شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI ) نشان می دهد که در بخش وانت شاهد افت ۴۰ درصدی تولید در مقایسه با ماه قبل هستیم به طوریکه بیشترین تاثیر در این روند مربوط به کاهش قابل توجه تولید خودروهای گروه صنعتی بهمن یعنی وانت مزدا تک کابین و وانت مزدا دو کابین و همچنین وانت پیکان است.

به گزارش «پرشین خودرو»، با توجه به کاهش تولید خودروهای وانت در خرداد ماه، ارزشیابی این خودروها دارای تنزل ۱۰٫۴ درصدی بوده به طوریکه از شش مدل خودروی ارزشیابی شده دو مدل در سطح کیفی خوب و چهار مدل نیز در سطح کیفی قابل قبول قرار گرفت.
همانطور که در جدول رده بندی کیفی قابل ملاحظه است، وانت کاپرا محصول شرکت بهمن موتور در صدر و وانت پیکان محصول شرکت ایران خودرو تبریز در انتها قرار گرفته‌ است.
در بررسی روند تغییرات میانگین نمره منفی گروه وانت نسبت به ماه قبل ملاحظه می کنیم که وانت کاپرا بیشترین درصد بهبود و وانت مزدا تک کابین هم بیشترین درصد تنزل را داشته است.
در بخش عیوب فنی و عملکردی، خودروی وانت پیکان بیشترین نمره منفی را کسب کرد. از طرفی شاهد تنزل ۱٫۴ درصدی نمره منفی نسبت به ماه قبل هستیم که بیشترین تاثیر در این روند مربوط به وانت کاپرا است. در بخش تزئینات و مونتاژی شاهد افت ۲٫۹ درصدی هستیم که عمدتا مربوط به روند رو به نزول خودروی وانت کاپرا است.
در ضمن خودروی وانت مزدا دو کابین بیشترین نمره منفی را در این بخش کسب کرد. در بخش بدنه هم به مانند بخش تزئینات و مونتاژی خودروی وانت مزدا دو کابین بیشترین نمره منفی را کسب کرد اما در این بخش از ارتقا کیفی ۱٫۴ درصدی نمره منفی نسبت به ماه قبل برخوردار هستیم که بیشترین تاثیر در این روند مربوط به خودروی وانت کاپرا می باشد.
در بخش رنگ در ماه جاری خودروی وانت کاپرا بیشترین نمره منفی را به خود اختصاص داد، همچنین شاهد بهبود ۱۲٫۲ درصدی نسبت به ماه قبل هستیم که بیشترین تاثیر مربوط به کاهش نمره رنگ خودروی وانت کاپرا است.
در بخش ایرادات مهم و اساسی روند رو به رشد ۱۹٫۰ درصدی را شاهد می باشیم که خودروهای وانت مزدا دو کابین و وانت پیکان بیشترین تاثیر را داشته‌ است و در نهایت میانگین نمره منفی خودروهای گروه وانت بهبود کیفی ۱٫۱ درصدی را نسبت به ماه قبل داشته است که غالبا مربوط به روند رو به رشد خودروهای وانت کاپرا و وانت پیکان می باشد.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.