افت ۴۰ درصدی خریدوفروش موبایل در کشور

۲۱م اسفند ،

خریدوفروش گوشی‌ موبایل نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است.
رییس کارگروه تلفن همراه در مجمع عالی واردات در گفت وگو با موبنا با اشاره به کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی این کالای دیجیتالی اظهار داشت: هرساله با قرار گرفتن در ماه پایانی سال میزان تقاضا برای این کالای ارتباطی افزایش چشمگیری می‌یافت اما هم اکنون بازار این کالای ارتباطی و دیجیتالی روزهای سرد و کم رونقی را پشت سر می‌گذارد.
“مهدی عبقری” افزود: امسال گرانی تمامی کالاها که به سبب نوسانات مکرر ارز صورت گرفته سبب شده تا بازار کالاهای دیجیتالی به خصوص موبایل روزهای سرد و کم رونقی را طی کند.
وی افزود: در حال حاضر میزان خریدوفروش برای این کالای ارتباطی نسبت به مدت مشابه سال قبل به طور چشمگیری کاهش یافته است به طوری که استمرار این شرایط سبب شده تا بعضی از فروشندگان برای فروش کالاهایشان مجبور به تعدیل قیمت شوند.
رییس کارگروه تلفن همراه در مجمع عالی واردات گفت: به سبب گرانی تمامی کالاها مشتریان مجبور به تامین نیاز اولیه خود می باشند به همین سبب نیز به خرید گوشی موبایل و یا تعویض آن توجه چندانی ندارند .
عبقری افزود: دو برابر شدن قیمت گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی آن سبب شده تا این کالای ارتباطی با تمایل چندانی از سوی مشتریان روبرو نباشد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.