افزایش ایمنی سفرهای تابستانی در جاده های آذربایجان غربی

پنجشنبه ۲۲ تیر – ۱۱:۴۰:۳۲ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- عملیات راهداری برای افزایش ضریب ایمنی سفرهای تابستانی در جاده های جنوب استان اجرا شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  مدیرکل راه و شهرسازی استان در شرح جزئیات عملیات راهداری اجرای شده در جاده های جنوب استان اظهار کرد: ۶۰ عدد بدنه و ۲۰ عدد پایه گاردریل در محور میاندوآب- تبریز تعمیر شد.
خلیل محبت خواه از بازسازی ۲۳ عدد حفاظ گاردریل در جاده اصلی میاندوآب- تبریز خبر داد و افزود: علایم ایمنی نصب شده بر روی گاردریل در این محور نیز اصلاح شد.
وی با اشاره به اینکه استفاده از رنگ های ترافیکی به ویژه در جاده های دوطرفهدر امر پیشگیری از حوادث جاده ای موثر است، تصریح کرد: عملیات خط کشی مجدد در ۹۹ کیلومتر از جاده های اصلی و پرتردد شهرستان میاندوآب اجرا شد.
محبت خواه از خط کشی مجدد ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بوکان خبر داد و اضافه کرد: همچنین این عملیات راهداری در ۲۲ کیلومتر راه اصلی و ۶۰ کیلومتر راه فرعی از محورهای ارتباطی بوکان انجام شد.
قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در ادامه به اتمام عملیات لکه گیری آسفالت محور اشنویه- نقده به طول ۶ کیلومتر اشاره کرد و گفت: راهداران این اقدامات راهداری را به صورت امانی انجام دادند.
محبت خواه تصریح کرد: تردد بیش از حد ناوگان حمل و نقل مصالح ساختمانی از محور اشنویه – نقده به طول ۳۰ کیلومتر، آسیب های جدی بر تاسیسات و تجهیزات این جاده وارد کرده است.
وی با اعلام اینکه عملیات لکه گیری آسفالت به مساحت ۱۳ هزار و ۷۰۷ مترمربع در محور نقده-حیدرآباد و جاده نقده- محمدیار تکمیل شد، افزود: امسال عملیات راهداری با توجه به استقبال مسافران از جاذبه های گردشگری و طبیعی آذربایجان غربی و نیاز دسترسی به حمل و نقل جاده ای ایمن در دوره های متناوب در جاده های استان اجرا می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۲۱۱۴۰۳۲۷۳۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.