افزایش حقوق کارکنان ۱۵ درصد

جام جم آنلاین: پس از تصویب ۱۰ بند از مواد لایحه بودجه در بخش هزینه‌ای، نمایندگان در جلسه نوبت عصر امروز به ادامه بررسی این بخش از بودجه پرداختند و این اختیار به دولت داده شد که افزایش حقوق در سال جاری ۱۵ درصد باشد، بر این اساس مقرر شد که حقوق کارکنان ۱۵ درصد افزایش یابد.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح، ده بند از لایحه بودجه در بخش هزینه‌ای را تصویب کردند که از مهمترین‌ آنها منتقل شدن صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

در مصوبه‌ای دیگر مجلس محل هزینه‌ی درآمدهای حاصل از شرکتهای وا گذار شده دولتی به خصوصی را تعیین کرد که برخی از این محل‌ها شامل صرف هزینه‌ در آستان قدس رضوی، آستان حضرت معصومه (ع) ، تجهیز و توسعه دانشگاهها، حمایت از بخش کشاورزی و سازمان تعاون روستایی است. مجلس تصویب کرد:اختصاص ۹۵ درصد درآمد فروش اموال دولت به اجرای طرح‌های تملک دارایی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی بعدازظهر امروز و در جریان بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۱، به دولت مجوز دادند که حداقل ۹۵ درصد درآمد حاصل از فروش اموال منقول و غیرمنقول وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی را به اجرای طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اختصاص دهد.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.