افزایش خودکشی سربازان آمریکایی

جام جم آنلاین: بر اساس آمار رسمی منتشر شده از سوی وزارت دفاع آمریکا میزان تلفات در میان سربازان آمریکایی که دست به خود کشی می زنند از آمار نظامیان آن کشور که در میادین جنگ کشته می شوند، بیشتر است.

رسانه های آمریکایی بر اساس آخرین گزارشی رسمی پنتاگون فاش کردند که در سال ۲۰۱۲ آمار خود کشی در میان سربازان آمریکایی بسیار فراتر از حد انتظار بود.

بر اساس این گزارش در سه ماهه نخست سال جاری ۱۵۴ نفر خود کشی کردند ، یعنی به طور میانگین هر روز  یک سرباز آمریکایی دست به خودکشی زده است.

پنتاگون در گزارش خود اعتراف کرده است که میزان خود کشی در میان نظامیان آمریکایی درسال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۸ درصد افزایش یافته است.

کارشناسان مسایل نظامی معتقدند دوری از خانواده و شرایط بسیار دشوار و پیچیده در کشورهایی مانند عراق و افغانستان عامل اصلی خودکشی سربازان آمریکایی در خارج از آن کشور است.

به نوشته ایرنا،آرون هوگر یکی از سربازان سابق آمریکا در افغانستان در مصاحبه با سایت دموکراسی ناو گفت : حدود ۲۰ درصد از سربازان آمریکایی که در سال ها در افغانستان خدمت می کردند، دچار اختلالات روانی شده و همواره دارو مصرف می کنند.

بر اساس آمارهای دیگری حدود یک سوم زنان نظامی آمریکا در حین خدمت در سایر کشورها توسط همرزمان خود مورد تجاوز و اذیت جنسی قرار می گیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.