افزایش نا امنی و بیکاری در بین سیاه پوستان در پی بحران اقتصادی در آمریکا/تولیدی/

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت – ۰۲:۲۶:۵۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در پایگاه خبری روزنامه لس آنجلس تایمز به وجود بحران اقتصادی و معضل بیکاری در آمریکا به وضوح اشاره شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سرویس بین الملل -در  گزارش منتشر شده به قلم ارین آبری کاپلن حاکی از آن است که دولت آمریکا توانایی مالی در رفع معضل بیکاری در این کشور به خصوص در میان سیاه پوستان را ندارد.
وی در این گزارش آورده است ،در حالی که علت اصلی بازداشت زندانیان در زندان های آمریکا مشکلات اقتصادی است اما بیشترین جمعیتی که بحران اقتصادی تاثیر بیشتری بر آنان گذاشته است جمعیت سیاه پوستان هستند.
نویسنده در این گزارش صراحتا اعلام کرد طی روز های گذشته به وضوح نظاره گر تجمع عده ی کثیری از افراد سیاه پوست در اعتراض به معضل بیکاری بودم در حالیکه اخیرا برگزاری چنین اعتراظاتی در آمریکا گسترش و شدت بیشتری یافته است .
در حال حاضر عده ی زیادی از تظاهر کنندگان را سیاه پوستان تشکیل می دهند و در اعتراضات خود اظهار دارند دولت آمریکا چگونه پاسخ گوی سیاه پوستان در ایجاد اشتغال خواهد بود.
نویسنده در این گزارش تاکید دارد،همه ی ملت و مقامات در این کشور در مورد  مشکل  کمبود اشتغال به خصوص در میان سیاه پوستان در آمریکا را تایید کرده و با وجود اینکه بیست سال از زمان زندانی برخی از افراد سیاه پوست در زندان های لس آنجلس می گذرد اما عده ی زیادی از سیاه پوستان ساکن در این ایالت با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می کنند.
نویسنده بر این باور است که ،در آخرین میز گردی اقتصادی که در جهت پیشنهاد راه حل هایی به منظور حل این مشکل در سال ۲۰۱۰تشکیل شد آمار و ارقام باور نکردنی ارائه شد که ناشی از ضعف دولت آمریکا در کاهش سرعت روند بحران اقتصادی در آمریکا است .
بر اساس ارقام بیان شده در این آمار آمده است ،۶۶ درصد از جمعیت مردانی که در لس آنجلس ساکن هستند را مردان بین ۱۶ و ۲۴ سال و ۶۸ در صدر را زنان تشکیل می دهند که همه ی این افراد بیکار هستند.
نویسنده بر این باور است که،با گذشت زمان بحران اقتصادی ضربه ی محکم تری به جمعیت ساکن در لس آنجلس وارد کرده و آخرین آمار از افزایش نرخ بیکاری در افراد سیاه و سفید در لس آنجلس از میزان ۸٫۶ درصد به ۱۹ درصد حکایت دارد.
نویسنده معتقد است،تمامی رسانه ها در آمریکا از افزایش میزان جرم و جنایت ،تبعیض میان سفید و سیاه پوستان ،ضرب و شتم ، سرقت وخشونت در این منطقه حکایت دارد و مهمترین دلیل افزایش نا امنی در آمریکا مشکلات اقتصادی است.
نویسنده در این گزارش آورده است ،با وجود اینکه بحران اقتصادی و در پی آن معضل نا امنی رو به افزایش است ،مقامات کشور در پی اندیشیدن تدابیر کار آمد در رفع چنین مشکلاتی در آمریکا هستند.
نویسنده در ادامه اذعان کرد،بحران فرهنگ گرایی در پس معضل مالی  افزایش یافته است همچنین در شهر های بزرگی از جمله لس آنجلس تدابیری در جهت گرایش مردم نسبت به فرهنگ  مختلف وجود دارد در حالیکه این اقدامات فاقد سیاست هاس واقعی هستند و با شکست روبه رو خواهد شد.رسانه ها نیز نقش مهمی در جلب مردم به سوی فرهنگ های مختلف از جمله مناظره های مختلف و …ایفا می کنند و از جمله تاثیرات آن را می توان بر تبعیض نژادی در لس آنجلس تایمز مشاهده کرد.
وی در پایان افزود در صورتی که اقداماتی باز دارنده ای از سوی دولت آمریکا در مقابله با شورش ها که در پس مشکلات مالی ایجاد شده است صورت نگیرد و از سوی مقامات رسمی آمریکایی در مجامع سیاسی مورد بحث واقع نشود آمریکا در باتلاغ مشکلات فرو خواهد رفت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۳۰۱۴۲۶۵۷۲۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.