افزایش هزینه مصالح در اولویت کمیسیون عمران قرار می‌گیرد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه iبه افزایش قیمت مصالح ساختمانی کمیسیون عمران طرح بررسی و پیگیری این موضوع را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

عباس فلاح باباجان نماینده مردم اهر و هریس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره iبه برخی اظهارات مبنی بر افزایش قیمت مصالح توسط خرده فروشان گفت: با توجه iبه نظارت مستقیم دولت iبه عرضه برخی مصالح ساختمانی افزایش قیمت مصالح را نمی‌توان متوجه خرده فروشان نمود.

وی در ادامه افزود: بخش عمده‌ای از افزایش قیمت مصالح ساختمانی دلیل بر افزایش قیمت از سوی کارخانجات تولیدی این نوع محصولات بوده و همچنین تحریم‌ها در جهت وارد نشدن مواد اولیه نیز در این افزایش قیمت بی‌تأثیر نخواهد بود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با تشریح اهمیت ارائه طرحی در جهتی بررسی افزایش قیمت مصالح ساختمانی در کمیسیون عمران تصریح نمود: در این کمیسیون طرح‌ها iبه نوبت در جلسات مطرح می‌شود که تاکنون حدود ۴۰ طرح در نوبت قرار دارند اما بدلیل اهمیت این موضوع سعی داریم تا این طرح را در اولویت قرار دهیم.

نماینده مجلس نهم با اشاره iبه روند پیگیری این موضوع مطرح نمود: در مرحله اول با احضار و توضیح از مسئولین در جلسه کمیسیون iبه کشف سرمنشأ اصلی می‌پردازیم و سپس با بررسی در جلسه کمیسیون تصمیمات مناسبی در جهت iبهبود شرایط اتخاذ می‌نماییم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.