افزایش ۱۵ درصدی حقوق فرهنگیان

جام جم آنلاین: وزیر آموزش و پرورش از اعمال افزایش ۱۵ درصدی حقوق فرهنگیان بعد از ابلاغ معاونت نیروی انسانی آموزش و پرورش خبرداد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، حمیدرضا حاجی بابایی امروز در حاشیه بیست و نهمین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در جمع خبرنگاران در خصوص زمان اعمال افزایش ۱۵ درصدی حقوق فرهنگیان اظهار داشت: پس از ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، افزایش حقوق فرهنگیان را اعمال خواهیم کرد.

وی در خصوص تراکم دانش آموزی پس از اجرای ساختار “۳ـ۳ـ۶” گفت: با توجه به نبود پایه اول راهنمایی در سال جاری، در مقطع راهنمایی و دبیرستان، تراکم دانش آموزی پایین است.

حاجی بابایی ادامه داد: در مدارس خاص حداکثر تراکم دانش آموزی ۳۰ و در مدارس عادی تراکم دانش آموزی ۳۵ خواهد بود و در کل متوسط تراکم دانش آموزی در سطح کشور، ۲۱ تا ۲۲ دانش آموز است.

وی در خصوص کتابهای درسی دوم و ششم ابتدایی اضافه کرد: تمام کتب درسی دوم و ششم ابتدایی تولید شده است و ۲۲ میلیون جلد کتب درسی دوم و ششم ابتدایی زیر چاپ است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام دانش آموزان تا پایان تیرماه تعیین تکلیف شده و نیروی انسانی آموزش و پرورش نیز ساماندهی می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علیرضا غلامحسینی:

    اگر چه در هر حال انسان باید شاکر نعمتهای پروردگار باشه اما این افزایش های ناچیزبه فرهنگیان فقط مسکن بوده و معلما رو از گرسنگی نجات میده مگه این بشر نیاز به پوشاک و مسکن خوب و… نداره.شما پیدا کنید یه معلم خوش لباس رو! البته دو سه شغله ها رو نمیگیم!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.