افزایش اقتدار علمی زمینه سازاقتدار سیاسی و اجتماعی

اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر پیوندی گفت:افزایش اقتدار علمی زمینه ساز افزایش اقتدار سیاسی و اجتماعی است چرا که اقتدار علمی منشا این دو مقوله است و مکان دستیابی به آن نیز دانشگاه است .

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که  در بین دانشکده های دندانپزشکی کشور ،دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در رتبه اول قرار داردگفت: تمامی مسوولان و مدیران و اعضای هیات علمی دو وظیفه عمده ؛ارتقای آموزشی و ارتقای پژوهشی را برعهده دارند که اگر این دو فرایند به
خوبی پیش روند مطمئنا در مقوله بهداشت و درمان که در واقع بازده و محصولات این دو فرایند می باشند نیزمی توانیم شاهد دستاوردهای خوبی باشیم.

وی ادامه دارد: اگر در آموزش و پژوهش با انگیزه بالا و به خوبی به وظیفه خود عمل کنیم مطمئنا نیروهای تربیت شده در این سیستم که حاصل زحمات اعضای هیات علمی در تمام رده ها می باشند به نحو احسن می توانند به جامعه خدمت رسانی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موارد مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی  دانشکده دندانپزشکی نظیر فرسودگی فضای دانشکده دندانپزشکی،نیاز به فضای تازه برای این دانشکده، تهیه امکانات و تجهیزات تازه و به روز، رفع مشکلات چارت سازمانی ، موضوع دانشجویان شعبه بین الملل ، تفاوت رتبه ها، فاصله های فرهنگی و… افزود: مشکلات بسیار بسیار و امکانات کم است اما امیدوارم با کمک شما و وزارتخانه بتوانیم به تدریج مشکلات را کاهش داده و در فاصله زمانی نه چندان دور شاهد تغییرات و تحولات آشکاری در دانشکده دندانپزشکی باشیم و این دانشکده که همواره در سطح کشور پیشرو پیشگام و در صدر قرار داشته است به جایگاههای بالاتری در سطح کشور و منطقه دست یابد.

وی در ادامه سخنان خود افزایش اقتدار علمی را زمینه ساز افزایش اقتدار سیاسی و احتماعی برشمرد و گفت : افزایش اقتدار علمی ما بی تردید افزایش اقتدار سیاسی و اجتماعی را به دنبال خواهد داشت . زیرا اقتدار علمی منشا این دو مقوله است و مکان دستیابی به آن نیز دانشگاه است و اگر سرمایه گذاری ما در این زمینه باشد مطمئنا کشور مقتدری در جنبه های سیاسی و
اجتماعی خواهیم داشت./م
.
دکتر پیوندی در خاتمه سخنان خود اظهار داشت:دانشکده  دندانپزشکی که یکی
از دانشکده های پر افتخار این دانشگاه هست در آینده نیز به جایگاههای
رفیع تری در سطوح مختلف ملی و منطقه و بین المللی دست یابد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.