افزایش انتظار کاهش بیشتر قیمت در بازار آهن آلات

عضو هیات مدیره اتحادیه فولاد و آهن عنوان کرد

چیت ساز از کاهش ۲۰ تا ۵۰ تومانی در هر کیلوگرم محصولات آهن آلات در یک هفته اخیر خبر داد وگفت: باتوجه به کاهش نرخ ارز، مشتریان وخریداران در انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، چیت ساز عضو هیات مدیره اتحادیه فولاد و آهن اظهار داشت: افزایش تولید و واردات سبب افزایش قابل توجه عرضه محصولات فولادی و آهن آلات شده است.

وی با اشاره به کاهش تقاضای فصلی در پاییز و زمستان گفت: عرضه کنندگان آهن آلات عمده محصولات خود را به دلیل نداشتن مشتریان در انبارها ذخیره کرده‌اند که البته سازمان‌های نظارتی بر ذخیره و موجودی‌های نظارت دارند. 

وی افزود: پیش از این تعیین قیمت را فروشندگان در اختیار داشتند اما هم اکنون خریداران بیشترین نقش را در تعیین قیمت ها دارند و باتوجه به راه اندازی کارخانه های تولید فولاد در آینده نزدیک پیش بینی می‌شود ثبات پایداری در این بازار حاکم باشد و برخلاف نیمه نخست سال، فراز و نشیب نخواهد داشت.

چیت ساز، تاثیر نوسان‌های اخیر قیمت آهن آلات را در قیمت تمام شده ساخت و سازها اندک دانست.

عضو هیات مدیره اتحادیه فولاد و آهن با بیان اینکه قیمت آهن آلات ثبات نسبی دارد، گفت: ایران هم رکورددار افزایش محصولات فولادی در سال جاری میلادی است و کارخانه‌های جدید تولید فولاد هم در دست ساخت است.


آخرین اخبار

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رضا:

    کارخانه های فولاد الان دارن اهن ضایعاتی را ۵۵۰تومان میخرن خدا وکیلی مگه یه کوره قوس الکتریکی چقدر در میاد که ذوب و قالب بشه میدن ۱۶۵۰ یا ۱۷۰۰الان قیمت جهانی رو نگاه کنین خیلی پایینه واقعا بی عدالتیه که روی هر کیلو هزارو صد تومان میخورن قیمت ها باید به قبل برگردد الان هر شاخه اهن دوازده باید دویستو بیست باشه اونم تازه ارزانتر درمیاد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.