افزایش تولید خودرو در هفته جاری

۳۰ آبان ،

افزایش تولید خودرو در هفته جاری

عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، خبر از افزایش تیراژ تولید خودرو طی هفته جاری داد و گفت: آهنگ روند افزایش تولید قطعه و خودرو در کشور شتاب گرفته و تولید به سطح ایده آل خواهد رسید.

محمد رضا نجفی منش با بیان این مطلب مهمترین دلایل روند افزایش تیراژ تولید را پرداخت مطالبات قطعه سازان توسط خودروسازان عنوان کرد و اظهار داشت: در صورت حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی از صنعت قطعه سازی، تولید خودرو طی هفته های آتی رشد چشمگیری خواهد یافت.
وی تاکید کرد: پرداخت منظم مطالبات قطعه سازان می تواند آهنگ رشد تیراژ تولید قطعه و خودرو را با توجه به محدودیت های بین المللی شتاب بخشد.
نجفی منش تصریح کرد: انجمن قطعه سازان عزم خود را برای تامین قطعات مورد نیاز خطوط تولید خودرو جزم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان تاکید کرد: تولید خودروسازان که متاثر از تولید قطعات در کشور است تا پایان سال روند صعودی خواهد داشت.
وی خبر از استفاده از ظرفیت های صنعت قطعه سازی کشور برای بومی سازی و افزایش ساخت داخل قطعات توسط ایران خودرو خبر داد و اظهار امیدواری کرد: سیستم مالی و بانکی کشور نیاز نقدینگی صنعت خودرو و قطعه سازی کشور را برای افزایش روند تولید خودرو کشور تامین کند.

سه شنبه ۳۰ آبان   ۱۵:۴۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.