افزایش حق مسکن کارگران در دولت تصویب شد + زمان ابلاغ

فروردین ۱۴۰۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب افزایش ۱۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران توسط دولت خبر داد و گفت: این موضوع هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران اسدالله عباسی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت افزایش حق مسکن و خواروبار کارگران اظهار داشت: این افزایش برای حق مسکن ۱۰ و خواروبار ۱۵ هزار تومان با تایید شرکای اجتماعی کار در شورای عالی کار در نظر گرفته شد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اجرای افزایش حق مسکن نیاز به مصوبه دولت داشت، گفت: در آخرین جلسه هیات وزیران در مشهد این افزایش تصویب شد و در هفته آینده ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص سند توسعه اشتغال ملی و استا‌ن‌ها نیز تصریح کرد: در جلسه هیات وزیران از  سند ملی نیز رونمایی شد تا بتواند نقشه راهی برای اشتغال در سطح ملی باشد.

عباسی تاکید کرد: ‌همچنین اسناد توسعه اشتغال استانها تهیه و تدوین شده و به مراکز استانی برای اجرا ابلاغ شده بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی میرزایی:

    در مورد حق اولاد اختلاف وجود دارد و سازمان تامین اجتماعی مبلغ ۴۸٫۰۰۰ تومان را تایید مینماید و افزایش ۱۴٫۰۰۰تومانی را رد نموده است و همچنین در روز چهارشنبه ۹ مرداد شورای عالی کار در نشست ویژه خود به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حق مسکن را به میزان ۱۰۰ هزار ریال و حق خواربار کارگران را به میزان ۱۵۰ هزار ریال افزایش داد که از ابتدای مرداد قابل اجرا میباشد البته اینمورد هم تا کنون بدلیل اختلاف نظر به ادارات ابلاغ نگردیده است –

    واقعاتکلیف حسابداران در این مملکت پر قانون بی قانون چیست چرا هر سازمانی ساز خودش را میزند و اینهمه جسارت و بی احترامی به مصوبات از کجا منشا میگیرد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.