افزایش سهم بازارهای صادراتی سایپا

افزایش سهم بازارهای صادراتی سایپا

مدیرعامل سایپایدک گفت: ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خودروهای سواری گروه سایپا در خارج از کشور موجب رشد صادرات خدمات و قطعات یدکی و حضور بیشتر سایپایدک در بازارهای صادراتی شده است.

به نقل از سایپا نیوز محمدحسن گرمان با اشاره به انجام برنامه‌ریزی‌های بلند مدت در زمینه توسعه صادرات خدمات و قطعات یدکی در سایپایدک، این اقدام را یکی از استراتژی‌های موثر در زمینه کسب حداکثری سهم بازار در کشورهای دیگر برشمرد و گفت: بر اساس اهداف و استراتژی‌های بلند مدت در سایپایدک، حضور مستمر در بازارهای صادراتی و ارائه خدمات با کیفیت یکی از ویژگی‌های بارز خدمات پس از فروش گروه سایپا به شمار می‌رود.
وی برخورداری از شبکه تخصصی و آموزش دیده را یکی دیگر از ویژگی‌‌های شبکه خدمات پس از فروش سایپا در خارج از کشور دانست و افزود: تمام کارکنان نمایندگی‌های سایپا در خارج از کشور دوره‌های آموزشی تخصصی را در مرکز آموزش سایپا گذرانده‌اند.
معاون بازاریابی و فروش سایپا با اشاره به قیمت مناسب و کم مصرف بودن خودروهای سواری سایپا، گفت: همه این عوامل به اضافه سرعت و کیفیت در خدمات پس از فروش، در رضایت مشتری تاثیرگذار است.
گرمان به کسب رتبه نخست سایپا در زمینه خدمات فروش خودرو اشاره کرد و افزود: بالاترین حجم صادرات قطعات در بین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو به بازارهای خارج از کشور متعلق به سایپایدک بوده است به طوری که در سال گذشته حدود ۵ میلیون دلار قطعه به بازارهای خارج از کشور صادر کرده‌ایم و در نظر داریم امسال این مبلغ را به ۱۰ میلیون دلار افزایش دهیم.
مدیرعامل سایپایدک درباره تعداد کشورهای برخوردار از خدمات پس از فروش خودروهای سواری سایپا، گفت: در سال گذشته ۱۸ کشور جزء بازارهای هدف صادراتی ما بوده‌اند و در سال جاری نیز افزایش بازارهای صادراتی در دستور کار قرار دارد.
معاون بازاریابی و فروش سایپا در ادامه به افتتاح دو نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در اوکراین اشاره کرد و افزود: علاوه بر افتتاح دو نمایندگی در شهرهای کیف و خارکف، مراکز جدید فروش و خدمات پس از فروش سایپا در آینده نزدیک در این کشور به بهره برداری خواهند رسید.

دوشنبه ۱۰ مهر   ۱۴:۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.