افزایش طول آلت مردان

افزایش طول آلت :

مشکل شایعی که امروزه آقایان را در روابط جنسی دچار سردرگمی در روابط جنسی کرده ، اندازه آلت شان است . ۳۰ درصد از مردان تصور میکنند آلت کوچکی دارند و این امر بر روابط جنسی شان تاثیر مستقیم گذاشته و باعث میشود فرد اعتماد به نفس لازم را در روابط جنسی نداشته باشد .

افزایش طول آلت :

مشکل شایعی که امروزه آقایان را در روابط جنسی دچار سردرگمی در روابط جنسی کرده ، اندازه آلت شان است . ۳۰ درصد از مردان تصور میکنند آلت کوچکی دارند و این امر بر روابط جنسی شان تاثیر مستقیم گذاشته و باعث میشود فرد اعتماد به نفس لازم را در روابط جنسی نداشته باشد . درصدی از این مردان از طول آلت خود در روابط جنسی شکایت میکنند و درصدی دیگر از قطر آلت خود در روابط جنسی ناراضی هستند و اماعده بیشتری از هردو این موارد در روابط جنسی رنج میبرند .

به طور معمول طول آلت آقایان در حالت عادی ۸ الی ۱۱ سانتی متر است و در زمان نعوظ (هنگام برقراری روابط جنسی) ۱۲ الی ۱۶ سانتی متر میشود .زمانی که طول آلت در حالت عادی از ۴ سانتی متر کمتر باشد و در حالت نعوظ زیر ۸ سانتی متر باشد ، ین آلت نورمال نیست و در برقراری روابط جنسی دچار مشکل میشود .

812

اکثر مردها فکر میکنند هرچه آلت بزرگتر باشد ، باعث میشود در زمان روابط جنسی ، زن لذت بیشتری را ببرد  . در صورتی که این امر اشتباه است و بزرگ بودن آلت هیچ ربطی در لذت بیشتر بردن در روابط جنسی ندارد. مهمترین دلیل در روابط جنسی آن احساسسی است که بین زن و مرد وجود دارد .

تعداد افرادی که برای بزرگ شدن آلتشان به پزشک مراجعه میکنند تا روابط جنسی خوبی داشته باشند رو به افزایش است . این افراد خطر عمل جراحی بر روی آلت را به جان میخرند تا به قول خود در روابط جنسی استرس نداشته باشند و دائم نگران کوچک بودن آلت در روابط جنسی نباشند و بتوانند روابط جنسی را با اقتدار پیش ببرند !

در جراحی برای افزایش قطر آلت از تزریق کردن ژل استفاده میکنند و برای آنکه طول آلت را بیشتر کنند ، چربی اطراف آلت را خالی میکنند .

عوارض تزریق ژل : عفونت ، نا مناسب شدن و زشت شدن ظاهر آلت ، از بین رفتن پوست آلت

توجه داشته باشید هنوز هیچ  روش جراحی برای افزایش طول آلت پیدا نشده ، به هیچ وجه زیر بار عمل جراحی نروید .

m14

اگر واقعا از اندازه آلت خود در روابط جنسی رنج میبرید و خواهان افزایش طول آلت در روابط جنسی هستید از اکستندر(extender) استفاده کنید.  شما با استفاده چند ساعت در روز از اکستندر میتوانید شاهد افزایش طول آلت باشید و روابط جنسی خود را با رضایت انجام دهید .

طرز استفاده از اکستندر و مزایای اکستندر به طور کامل در این سایت است برای اطلاع به آن مراجعه کنید .

در حال حاظر برخی افراد انجام راهکارهایی را برای افزایش طول آلت مناسب میدانند و معتقدند انجام این راهکارها سبب افزایش طول آلت و سرانجام  رضایت در روابط جنسی خواهد شد .

طبق این راهکار : به مدت زمان ۵ الی ۱۰ دقیقه آلت خود را با یک حوله گرم بپیچید سپس توسط انگشت شصت و انگشت درازتان ، قطر آلت را بگیرید و به سمت سر آلت بکشید با انجام این کار آلت در حالت کشش در می آید . این حرکت را چندین مرتبه در روز انجام دهید . االبته این کار هیچ منبع علمی ندارد .

product_109

در پایان باید متذکر شوم که بهترین راه برای کسانی که از اندازه آلت خود راضی نیستند و این نارضایتی در روابط جنسی تاثیر گذار است پیشنهاد میکنم از اکستندر استفاده کنند . اکستندر امتحان خود را پس داده و توانسته کسانی را که از آن استفاده کرده اند را راضی کند .

نوشته افزایش طول آلت اولین بار در ممتاز پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.