افزایش قیمت تخم مرغ شایعه است/ واردات گوشت قرمز با ارز مرجع

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

معاون برنامه ریزی استانداری تهران با اعلام اینکه افزایش قیمت تخم مرغ صرفا شایعه است،گفت: واردات گوشت قرمز با ارز مرجع صورت می گیرد.

ترکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در کارگروه تخصصی ای که تشکیل شده است واردات کالاهای ضروری و پر مصرف نظیر گوشت های قرمز و مرغ مورد تاکید قرار گرفت گفت: طبق مصوبه کار گروه قرار شد گوشت قرمز با از مرجع وارد شود لذادر این زمینه مشکلی وجود ندارد.

معاون برنامه ریزی استانداری تهران با اعلام اینکه قرار است ۲ بخش دولتی و خصوصی اقدام به واردات گوشت قرمز نمایند، تصریح نمود: گوشت منجمد با توجه به نیاز ستاد تنظیم بازار از طریق بخش خصوصی و از کشورهای استرالیا و برزیل وارد خواهد شد.

وی افزود: برای واردات گوشت گرم نیز در مکان هایی در مرزهای کشور نظیر سیستان و بلوچستان مشخص شده که بخش دولتی از این طریق اقدام به واردات گوشت گرم خواهد نمود.

* مشکلی در زمینه تامین نهاده مرغ داری ها نداریم

معاون برنامه ریزی استانداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا قیمت تخم مرغ گران خواهد شد یا خیر گفت: مسئله گرانی تخم مرغ صرفا یک شایعه است زیرا با توجه به رویکرد استان تهران در بخش مرغ و تخم مرغ هیچ گونه کمبود و مشکلی نداریم.

وی با اعلام اینکه نهاده مورد نیاز برای مصرف مرغ داری ها تا پایان سال ۹۱ در استان موجود است خاطر نشان نمود: همهی انبارهای استان تا پایان ۶ ماهه اول سال ۹۲ پر از مرغ منجمد است لذا با هیچ مشکلی روبرو نخواهیم بود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.