افزایش قیمت خودرو خودسرانه است

افزایش قیمت خودرو خودسرانه است

نماینده مردم اهواز گفت: افزایش قیمتی که در این روزها در صنعت خودرو مشاهده می‌شود خودسرانه و بعضا به دلیل شرایط موجود خودروسازان است؛ اما در هر صورت نباید شاهد این افزایش قیمت‌ها باشیم.

به نقل از ایسنا، سید شریف حسینی اظهار کرد: امروز دولت گام‌های موثری در بخش صنعت و حمایت از خودروسازان برداشته است که انتظار می رود خودروسازان بدون هماهنگی با کمیته تنظیم بازار، قیمت‌ها را افزایش ندهند.
وی افزود: با توجه به حمایت‌های موجود در بخش صنعت، نگاه خاص و ویژه مجلس و دولت به خودروسازان، باید شرایطی را تسهیل کرد که میزان قیمت خرید خودرو با کیفیت آن متناسب باشد و از ورشکستگی شرکت‌های خودروسازی جلوگیری شود.
نماینده مردم اهواز خطاب به خودروسازان گفت:خودروسازان نباید از شرایط موجود سوء استفاده کنند. متاسفانه به دلیل تجهیز خودروها به امکاناتی همچون کیسه هوا، ترمز ABS و دیگر موارد نباید قیمت خودرو را افزایش داد زیرا این امکانات جزو شرایط لازم یک وسیله نقلیه می‌باشند.
وی ادامه داد: البته با توجه به نوسانات ارزی در بازار، شرایط به گونه ای شده که واردات بعضی از قطعات با قیمت بالایی انجام می شود و موجب بروز مشکلاتی برای خودروسازان شده است؛ امیدواریم با حل مشکل نرخ ارز، شاهد کاهش قیمت خودروها باشیم.

شنبه ۱۵ مهر   ۱۵:۴۹


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.