افزایش قیمت نایلون‌های بسته‌‍‌بندی مرغ/ مرغ کیلویی ۴۱۰۰ تومان

چکیده: مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران با بیان اینکه قیمت نایلون‌های بسته بندی مرغ در بازار افزایش یافته است، از مسئولان خواست نظارت جدی نسبت به عرضه مواد اولیه داشته باشند.

حسین مقدم نیا در رابطه با مهمترین مشکل مرغداران گوشتی اظهارداشت: به دلیل شرایط اقتصادی که هم اکنون در کشور حاکم است، تولیدکنندگان این بخش در فشار قرار دارند.

وی افزود: به عنوان مثال، با افزایش نرخ دلار در بازار نرخ سایر محصولات به ویژه مواد اولیه افزایش یافته است به طوری‌که هم اکنون قیمت نایلون‌هایی که باید مرغ را در آن بسته بندی کرد، نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است و این افزایش قیمت تاثیر غیرمستقیم بر هزینه تمام شده تولید گوشت مرغ می گذارد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران تصریح کرد: از مسئولان مربوطه می خواهیم که نظارت جدی نسبت به عرضه مواد اولیه داشته باشند تا تولیدکنندگان برای تهیه آن دچار مشکل نشوند.

وی درخصوص قیمت مرغ در بازار عنوان کرد: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری در حدود ۳۰۰۰ تومان و قیمت هرکیلوگرم گوشت مرغ در بازار حدود ۴۱۰۰ تومان است.

مقدم نیا همچنین در رابطه با به تعویق افتادن جلسه کارگروه ویژه کشاورزی برای بررسی مشکلات مرغداران عنوان کرد: متاسفانه چندین بار است که جلسات این کارگروه بنا به دلایل مختلف به تعویق افتاده است به‌طوری‌که هم اکنون تولیدکنندگان از برگزاری این جلسات ناامید شده اند.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.