افزایش مراکز ترک اعتیاد زنان/افتتاح کمپ جدید ترک شیشه زنان تا یک ماه آینده

دکتر فرید براتی سده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی درصدد اجرای برنامه های ویژه ای برای درمان اعتیاد و کنترل و پیشگیری از این معضل اجتماعی است گفت: از جمله برنامه هایی که در دستور کار دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد قرار دارد می توان به افتتاحیه کمپ جدید ترک اعتیاد شیشه ویژه زنان تا یک ماهه آینده اشاره کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای ترک اعتیاد زنان ۱۲کمپ ویژه در سراسر کشور وجود دارد که برنامه ریزی های صورت گرفته بر افزایش این تعداد تاکید می کند.

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی افزود: معتادانی که در کمپ بهزیستی، ترک کرده باشد پس از بهبودی و ترخیص از خدمات نظارتی و پیشگیری کمپ‌ها نیز بهره مند می شود. در این کمپ ها معتادان تا مرحله آخر از پیگیری ها و راهنمایی های متخصصان برخوردار می شوند و این اقدامات تا پایان مرحله ترک کامل ادامه دارد.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد:

    سلام.بقول یک معتاد به شیشه پاک شدن خیلی سخت نیست اما اگر مسیر بهبودی را نتوانیم ادامه دهیم دوباره به آغوش اعتیاد برمیگردیم. پس بهبودی پس از ترک یک اصل طلایست بنابراین نوع گفتار .رفتار.و پوشش آنها بایستی مورد ارزیابی قرار گرفته تا به آرامی و نامحسوس از کلمات و رفتارهای وقیح دوری کنند و نیازی نیست که به مسولین یادآوری کرد که اینها نیازمند جدی در خصوص آموختن یک حرفه و طبعا جذب در سازمانها و نهادهای مرتبط هستند. ازخدا برای یکایکشان زندگی سرشار از امید و شادی خواستارم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.