افزایش وجه تضمین قراردادهای آتی سکه

افزایش وجه تضمین قراردادهای آتی سکه | چاپ |
جمعه ۲۴ شهریور ساعت ۱۳:۱۸

بینا- وجه تضمین اولیه قرارداد آتی سکه طلا با توجه به افزایش قیمت تسویه روزانه قراردادهای فعال در روزهای اخیر، از یکشنبه ـ ۲۶ شهریورماه ـ افزایش خواهد یافت.
شرکت بورس کالای ایران در اطلاعیه‌ای خطاب به فعالان قراردادهای آتی اعلام کرد که طبق مصوبه هیات پذیرش در خصوص تعیین وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه طلا و با توجه به افزایش قیمت تسویه روزانه قراردادهای فعال طی روزهای اخیر، از روز یکشنبه ۲۶ شهرویر ماه پس از اتمام روز معاملاتی وجه تضمین اولیه برابر مبلغ ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال معادل با مبلع دو میلیون و هشتصد هزارتومان تعیین می‌شود.
در این اطلاعیه خاطر نشان شده است که وجه تضمین اضافی اعلام شده به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان در اطلاعیه شماره ۴۲۵۷ / ح م مورخ یازدهم تیرماه سال جاری همچنان به قوت خود باقی است. لذا از تاریخ ۲۶ شهریورماه وجه تضمین مورد نیاز برای هر قرارداد معادل با وجه تضمین اولیه به علاوه وجه تضمین اضافی برابر با مبلغ ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خواهد بود.
این دومین بار است که شرکت بورس کالای ایران در ماه جاری وجه تضمین قراردادها را افزایش داده است، چنانچه سیزدهم شهریورماه وجه تضمین را به دو میلیون و ۷۰۰هزارتومان افزایش داد که با احتساب وجه اضافه سه میلیون تومان شد و این بار نیز با افزایش ۱۵۰ هزارتومانی آن را به سه میلیون و ۱۰۰ هزارتومان رساند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.