افزایش پول رسانی خودپردازهای بانک صادرات

۱۰م دیماه ،

بینا- مبلغ تراکنش‌های صورت گرفته از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات ایران در پایان آذر ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال ۹۰ ، ۷۸ درصد رشد داشته است.
به گزارش بینا، این بانک به منظور بهره مندی و دسترسی بیشتر مشتریان با هدف تکریم و تامین رضایت آنان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان توسعه شبکه دستگاه‌های خودپردازها را دردستورکار قرار داده و براین اساس تا پایان آذر ماه سال جاری، ۳ هزار و ۸۳۵ دستگاه ثابت و سیار را در سراسر کشور نصب نموده که این تعداد دستگاه به صورت میانگین در روز بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تراکنش را به موفقیت انجام داده‌اند. براساس این گزارش مبلغ تراکنش‌های  مالی دستگاه‌های خودپرداز این بانک درپایان شهریور ماه نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال ۹۰، ۷۸ درصد رشد را نشان می‌دهند.
گفتنی است میانگین تراکنش‌های الکترونیکی این بانک در روزهای خاص به بیش از ۲۲ میلیون تراکنش بالغ  می گردد. همچنین خودپردازهای این بانک به طور میانگین هرماه حدود ۹۱ هزار میلیارد ریال را بین حساب‌های هموطنان جابجا می‌کنند که این میزان معادل ۲۸ درصد کل مبالغ جابجا شده در شبکه بانکی است. رشد میزان تراکنش‌ها حاکی از استقبال هموطنان از خدمات بانکداری الکترونیک و توانمندی و قابلیت‌های این بانک در عرضه خدمات نوین است.
شایان ذکراست بانک صادرات ایران با حدود ۴۷ میلیون حساب الکترونیکی، صدور بیش از ۳۰ میلیون ۶۰۰ هزار کارت الکترونیکی و انجام روزانه حدود ۱۵ میلیون تراکنش مالی از درگاه‌های مختلف نقش موثری در ترویج بانکداری الکترونیکی، کاهش هزینه‌ها و افزایش رفاه هموطنان دارد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.