افزایش چشمگیر قیمت‌های جدید خودرو

بعدازظهر دیروز دو شرکت ایران خودرو و سایپا، قیمت‌های مصوب کمیته قیمت‌گذاری را اعلام کردند. بر این اساس قیمت محصولات این دو شرکت با استناد به مدارکی که آنها در راستای افزایش هزینه‌ها به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان ارائه کردند، افزایشی در خور توجه دارد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از دنیای اقتصاد :در همین حال قیمت‌های جدید از دیروز بعدازظهر بر سایت فروش نمایندگی‌های این دو شرکت قرار گرفت. این در شرایطی است که ثبت نام‌کنندگانی که طی دو سه ماهه گذشته در انتظار دریافت خودروی خود بودند نیز باید خودروی مورد نظرشان را با اعمال قیمت‌های جدید تحویل بگیرند.طی ماه‌های گذشته خودروسازان از تحویل خودرو به مشتریان امتناع می‌کردند این در حالی است که شنیده‌ها حکایت از آن داشت شرکت‌های مذکور در انتظار تصمیم کمیته قیمت‌گذاری برای افزایش قیمت‌ها بودند. دوشنبه گذشته کمیته قیمت‌گذاری خودرو با برگزاری جلسه‌ای قیمت‌های جدیدی را به تصویب رساند. هر چند مدیرکل دفتر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان برگزاری این جلسه را رد کرد، اما این کمیته در نهایت با حضور وی تشکیل و قیمت‌های جدید به تصویب رسید. در پایان این جلسه هم به اعضای آن توصیه جدی شده بود که از اطلاع‌رسانی در مورد نتایج جلسه امتناع کنند.در هر صورت، دیروز بعدازظهر سایت فروش نمایندگی‌های دو شرکت، با قیمت‌های جدیدی مواجه شد. هر چند روز گذشته خبرنگار ما نتوانست به سایت فروش خودروسازان دسترسی پیدا کند؛ اما آنچه با پیگیری از شرکت‌های مذکور اطلاع پیدا کرد، قیمت بیشتر خودروها افزایش قابل‌ملاحظه‌ای پیدا کرده اند. به طوری که قیمت ال-۹۰ از ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. گرندویتارا نیز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۷۴ میلیون تومان رسیده و قیمت جدید ۴۰۵ نیز ۱۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شده است. به همین ترتیب پارس هم ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از امروز عرضه می‌شود. فردا قیمت‌های دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا را با جزئیات در این صفحه بخوانید.

طبقه بندی: اخبار مهم, قیمت و اخبار خودرو   |   تعداد بازدید: ۷۸ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , خودرو, قیمت خودرو ۱۷ مهر, قیمت خودرو ۱۷/۷/۹۱, قیمت‌ خودرو, قیمت‌های جدید خودرو, قیمت‌های خودرو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.