افزایش ۶ میلیونی قیمت پژو ۲۰۷ اتومات/ جدول قیمت خودرو های داخلی و وارداتی – اخبار اقتصادی

حتی فرا رسیدن فصل پاییز هم سبب کاهش قیمت خودرو های وارداتی و داخلی نشده است و افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد.

به هر اندازه که قیمت دلار پله های ترقی را با سرعت طی می کند به همان میزان نیز جدول قیمت خودرو های وارداتی شیب صعودی به خود می گیرند؛ اتفاقی که در دومین هفته پاییز سال جاری به وقوع پیوست و بازار خودرو تحت تاثیر قیمت ارز با نوسان هایی همراه شد. دو عامل گرانی ارز و کمبود خودرو های تولیدی دست در دست یکدیگر داده اند تا بازار خودرو روزهای آرامی را سپری نکند تا باز هم در هفته ای که گذشت شاهد افزایش قیمت خودرو های داخلی و وارداتی باشیم. اگر افزایش قیمت خودرو های وارداتی که به دلیل گرانی ارز اتفاق می افتد را کنار بگذاریم در بازار خودروهای داخلی نیز افزایش قیمت‌ها همچنان ادامه دارد. در حال حاضر پژو ۲۰۷ اتومات قیمتی برابر با ۴۴ میلیون تومان دارد که این موضوع از رشد قیمت شش میلیون تومانی آن حکایت می‌کند.
۲۰۶ تیپ ۶ که طی کم تر از یک سال حدود ۱۶ میلیون تومان گران شده است طی یک هفته گذشته نیز ۵۰۰ هزار تومان گران تر شد و به ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. از سوی دیگر همین خودرو در مدل تیپ ۲ آن نیز ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
هم اکنون پراید ۱۳۲ قیمتی برابر با ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دارد و ۱۳۱ هم ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود. در این شرایط پراید مروارید به قیمت ۱۳ میلیون تومان در بازار رسید.
 

برای مشاهده جدول آخرین قیمت خودرو های داخلی و وارداتی اینجا را کلیک کنید.

۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. نسرین جنتی:

    ثبت نام عالی است

  2. نسرین جنتی:

    خوب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.