افزایش ۱٫۸ درصدی مصرف بنزین

افزایش 1.8 درصدی مصرف بنزین

افزایش ۱٫۸ درصدی مصرف بنزین

ممتازنیوز: میانگین مصرف بنزین کشور که هفته دوم مرداد ماه (همزمان با هفته دوم ماه مبارک رمضان)، ۶٫۱ درصد کاهش یافته بود، با ۱٫۸ درصد افزایش به ۵۸٫۳ میلیون لیتر رسید.

مجموع مصرف بنزین کشور در روزهای ۱۴ تا ۲۰ مرداد امسال (همزمان با ۱۵ تا ۲۱ ماه رمضان)، به ۴۰۸ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید که حاکی از میانگین مصرف روزانه ۵۸٫۳ میلیون لیتر بنزین در کشور است.
بر پایه آمارهای رسمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین کشور در روزهای ۱۴ تا ۲۰ مرداد امسال، ۴۰۸ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بوده است که نسبت به هفته پیش از آن (۴۰۱ میلیون لیتر)، ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر، معادل ۱٫۹ درصد افزایش نشان می دهد.
در هفته مورد بررسی، بیشترین مصرف بنزین کشور مربوط به روز پنج شنبه (۱۹ مرداد) با ۶۴ میلیون لیتر و کمترین آن مربوط به روز جمعه (۲۰ مرداد) با ۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر است.
مصرف گازوییل کشور در هفته مورد بررسی کاهش یافت؛ مجموع مصرف این فرآورده با متوسط روزانه ۱۰۲ میلیون لیتر، به ۷۱۴ میلیون لیتر رسید که در قیاس با هفته پیش از آن (۷۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر)، ۱۰ میلیون و ۵۰۰ لیتر (۱٫۴ درصد) کاهش یافت.
بالاترین رقم مصرف گازوییل کشور در زمان یادشده به روز سه شنبه (۱۷ مرداد) با ۱۱۹ میلیون لیتر و کمترین آن به روز جمعه (۲۰ مرداد) با ۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر اختصاص داشت.
بر پایه آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین سوپر کشور نیز در این مدت ۲۰ میلیون لیتر اعلام شده که نسبت به هفته گذشته (۲۰ میلیون لیتر)، بدون هیچ تغییری ثابت مانده است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.