افزایش ۱۱ درصدی مصرف بنزین

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 افزایش 11 درصدی مصرف بنزین

افزایش ۱۱ درصدی مصرف بنزین

ممتازنیوز: در مجموع ۷ روز هفتمین هفته تابستان، مصرف بنزین در استان تهران نسبت به ششمین هفته این فصل با کاهش ۱۱.۱۸ درصدی به ۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر رسید.

به گزارش ممتازنیوز، در هفتمین هفته تابستان (دوازدهم تا هجدهم مرداد) در استان تهران در مجموع ۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در باک خودروها و موتورسیکلت ها به مصرف رسید که در مقایسه با مصرف ۷۷ میلیون و۸۰۰ هزار لیتری بنزین استان تهران در ششمین هفته تابستان، کاهشی ۱۱٫۱۸ درصدی داشت.
روز شنبه (دوازدهم مرداد) مجموع مصرف بنزین در پایتخت ایران و دیگر شهرهای استان تهران به ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر رسید. در روز بعد با کاهش ۲۰۰ هزار لیتری مصرف این فرآورده نفتی، ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین در سطح این استان مصرف شد.
مجموع مصرف بنزین تهران در روز دوشنبه (چهاردهم مرداد) با افزایش ۸۰۰ هزار لیتری به ۱۲ میلیون لیتر رسید. روز بعد مصرف این فرآورده استراتژیک نفتی در تهران با عدم تغییر نسبت به روز قبل رقم ۱۲ میلیون لیتر را به ثبت رساند.
به گزارش تسنیم، مصرف بنزین در این استان روز چهارشنبه (شانزهم مرداد) نسبت به روز قبل از آن افزایشی یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتری داشت، در این روز مصرف بنزین تهران ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر ثبت شد. روز پنجشنبه (هفدهم مرداد) مصرف ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتری بنزین از افزایش ترددها در پایان هفته گذشته حکایت داشت.
مصرف بنزین تهران در روز جمعه (هجدهم مرداد) با ثبت رقم ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر، متوسط مصرف روزانه بنزین این استان را در هفتمین هفته تابستان به ۱۲ میلیون و ۳۵۷ هزار لیتر رساند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.