افزایش ۱۵ درصدی شهریه دانشجویی به رغم وعده کاهش و تخفیف ۲۰ درصدی

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که قبل از آغاز مسئولیت خود تا هفته گذشته مرتب از کاهش شهریه دانشجو ها سخن می گفت امروز از افزایش ۱۵ درصدی شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد خبر داد که شوکی به دانشجویان و ناظران بیرونی وارد کرد.

به گزارش بولتن نیوز، فرهاد دانشجو در حالی از هشتم اسفند سال ۱۳۹۰ رسماً بر صندلی ۳۰ ساله ریاست جاسبی بر دانشگاه آزاد تکیه زد که از مدتها قبل بارها و بارها وعده کاهش شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد، به خصوص دانشجویان جدید الورود را داده بود.

دانشجو حتی در مصاحبه هایی جزئیات کاهش شهریه دانشجویان در دانشگاه آزاد را تشریح می کرد.

وی علاوه بر وعده کاهش شهریه، در همین اواخر تیر ماه وعده تخفیف ۲۰ درصدی شهریه دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی را مطرح کرد. اما وی امروز همه وعده های گذشته خود را فراموش کرد و در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های عمرانی واحد دماوند گفت: میزان شهریه برای دانشجویان جدید الورود به دانشگاه آزاد ۱۵ درصد افزایش می یابد.

اگر شخصی در گوگل وعده دانشجو برای کاهش شهریه را جستجو کند، صدها خبر در این زمینه پیدا خواهد کرد. اما معلوم نیست که چگونه فرهاد دانشجو همه این وعده ها و اخبار مطرح شده را نادیده گرفت و به یکباره به جای کاهش شهریه و تخفیف ۲۰ درصدی به افزایش ۱۵ درصدی شهریه ها اقدام کرد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.