افزایش ۵۸ درصدی حجم معاملات فرابورس

۹ م دیماه ،

در معاملات بازارهای فرابورس طی هفته اولین زمستان ۹۸۸ میلیون اوراق بهادار به ارزش ۳۲۱۷ میلیارد ریال داد و ستد شد که از نظر حجم نسبت به هفته پایانی پاییز افزایش ۵۸ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش ایسنا، ارزش معاملات بازارهای فرابورس در هفته اولین ماه دی با جابجایی ۹۸۸ میلیون و ۸۹۸ هزارو ۶۲۳ اوراق بهادار به ۳ هزار و ۲۱۷ میلیارد و ۶۲۷ میلیون ۶۴۳ هزار ریال رسید که نسبت به هفته قبل از نظر حجم و ارزش به ترتیب رشد ۵۸ و ۰٫۵ درصدی را نشان می‌دهد.

در معاملات بازار اول فرابورس، ۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۲۰۸ میلیارد و ۳۲۷ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال طی هفته اول دی ماه مبادله شد.

بر اساس این گزارش طی هفته منتهی به ۶ دی ماه جاری در بازار دوم فرابورس بیش از ۲۹۲ میلیون و ۶۲۶ هزار برگه سهم و حق تقدم به ارزش یک هزار و ۳۸۰ میلیارد و ۱۶۱ میلیون و ۱۶۶ هزار ریال جا به جا شد.

به گزارش مدیریت بازار، در بازار سوم فرابورس چهار میلیون و ۹۵۰ هزار و ۵۲۶ اوراق بهادار به ارزش ۲۶۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال داد و ستد شد.

بنابراین گزارش در بازار ابزارهای نوین فرابورس، یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۳۷۱ اوراق بهادار به ارزش یک هزار و ۵۰ میلیارد و ۳۴۶ میلیون و ۱۲۲ هزار ریال در هفته اولین زمستان ۹۱ مبادله شد.

همچنین طی هفته قبل در بازار پایه فرابورس، ۶۴۸ میلیون و۵۰۶ هزار و ۴۲ برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۳۱۵ میلیارد و ۸۹۳ میلیون و ۳۹۵ هزار ریال دست به دست شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.