افشاریان: دعوای من و عسگری سر ارث نبود

۲۰م دیماه ،

خداداد افشاریان در مورد جلسه روز قبل با حسین عسگری و برطرف شدن مشکلاتش با وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تنشی بین من و عسگری پیش آمده بود این جلسه برگزار شد. این بحث ها بیشتر روی مسائل داوری تاثیر گذاشته بود و سر ارث با هم دعوا نداشتیم. مشکلات ما پروسه زمانی طولانی را سپری کرده بود و این برای ما خوب نبود. گروه داوران بیشترین ضربه را از این مسئله خوردند.

وی ادامه داد: در این جلسه صحبت های لازم را کردیم و من از او معذرت خواهی کردم.

افشاریان در خصوص اینکه وی پیش از این از مشاوره دادن عسگری به باشگاه آلومینیوم خبر داده بود و تکلیف این صحبت ها چه می شود، عنوان کرد: در یک برنامه تلویزیونی یکسری صحبت ها شد و آقای عسگری حرفی زد و من هم با عصبانیت و بدون طراحی برای صحبت هایم این حرف را زدم. در واقع ما هر حرفی زدیم برای عصبانی کردن همدیگر بود و به عسگری و کسانی که در این ماجرا درگیر شدند حق می دهم ناراحت شوند. نمی خواهم دیگر در این باره حرف بزنم.

وی تصریح کرد: عسگری یکسری نصایح کرد و من هم به او گفتم اگر در رفتارش متین‌تر و با آرامش باشد بهتر است. من دوست دارم آرامش به کمیته داوران بازگردد. اگر روز قبل به این نشست رفتم برای این بود که بگویم در دلم چیزی نیست و خودم هم دل نگران وضعیت داوری بودم. من نان و نمک این کمیته را خورده ام و ادب حکم می کرد که در این جلسه باشم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.