افشار زاده : مدال آوران المپیک در فرودگاه جوایز خود را می گیرند

اعزام کاروان المپیک ایران با نام ” امید ، همت و اقتدار “

کاروان المپیکی کشورمان،‌ امید ، همت و اقتدار نام گذاری شد.

بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در گفتگو خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، کاروان کشورمان در این دوره از رقابت ها با نام امید ، همت و اقتدار در المپیک لندن حضور پیدا می کنند در حال حاضر موفق به کسب ۵۴ سهمیه در بخش انفرادی شدیم و متاسفانه نشد در رشته های تیمی  صاحب سهمیه شویم.

وی گفت: خوشبختانه در طی ۴ سال گذشته برنامه های تدارکاتی خوبی از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین فدراسیون ها برای موفقیت رشته های المپیک تدارک دیده شده است و در صورتیکه حادثه خاصی رخ ندهد  در رقابت های المپیک نتایج خوبی بدست خواهیم آورد.

افشار زاده افزود: مبلغ ۳ میلیارد تومان بودجه برای ورزشکاران المپیک اختصاص داده بودیم که از این مبلغ ۱۹ میلیارد را در اختیار فدراسیون های المپیکی گذاشتیم و امیدواریم ۱۲ میلیارد باقیمانده نیز از طریق حمایت کننده های مالی و از طریق کمک وزارت ورزش تامین شود .

وی تصریح کرد: در بین رشت های حاضر در رقابت های المپیک لندن کشتی آزاد و فرنگی پرتاب دیسک ، وزنه برداری ، تکواندو و سایر رشته های دو ومیدانی شانس بیشتری برای مدال آوری داریم ، همچنین در صورتیکه در تیراندازی بانوان نیز با قرعه مناسبی روبرو شویم می توانیم در این رشته نیز المپیکی شویم.

وی درخصوص پاداش المپیکی های مدال آور گفت: با هماهنگی هایی که با وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته شده قرار شد به محض ورود مدال آوران به کشور پاداش آنها اهدا شود.

افشارزاده خاطرنشان کرد: پاداش های در نظر گرفته شده برای قایقرانان المپیکی یک و نیم برابر جایزه های پکن است.

وی یادآور شد: همچنین به محض پایان رقابت های المپیک و بازگشت ورزشکاران به کشور جوایزی که از سوی حمایت کننده های مالی تدارک دیده شده است در فرودگاه به آنها اهداء می شود و امیدوارم ورزشکاران اعزامی کشورمان به سی امین دوره این مسابقات بتوانند بهترین نتایج را بدست آورند.

بهرام افشار زاده  دبیر کل کمیته ملی المپیک پنجشنبه هفته جاری راهی لندن می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک روز پنج شنبه (۲۹تیرماه) راهی لندن می شود و قرار است لیست نهایی کاروان ایران در این سفر قطعی شود.

همچنین تکلیف نفرات اعزامی تیروکمان به المپیک نیز دراین سفر مشخص خواهد شد و امکان تغییر در لیست کاروان اعزامی به المپیک وجود دارد./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.