افشای اختلاف شدید میان جناح های حاکم بر بحرین

عبدالله آل خلیفه یکی از اعضای خاندان آل خلیفه در بحرین از وجود اختلافات شدید میان جناح های حاکم بر این کشور پرده برداشت.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الدنیا ؛ وی حکومت را به دست داشتن در بحران جاری در کشور متهم  کرد. وی تاکید کرد مشکل اصلی در حکومت است که به دیدگاه مخالفان در انتقاد از شیوه نادرستی که حکومت در پیش گرفته است احترام نمی گذارد. در این حال، هزاران بحرینی در تظاهراتی بر ادامه انقلاب در منطقه خلیج فارس تاکید کردند.

در ادامه این گزارش آمده است : مقامات آل خلیفه با دموکراسی کامل از برگزاری راهپیمایی مسالمت آمیز مخالفان، که نیروهای خواهان تغییر در بحرین قبلا تصمیم به برپایی آن گرفته بودند، جلوگیری می کند. اما بهانه آنها که بدترین و زشت ترین بهانه در تاریخ مخالفت با برگزاری تظاهرات محسوب می شود آن است که ادعا می کنند برگزاری آن موجب ایجاد مشکل در رفت و آمد خودروها و اخلال در منافع شهروندان و امنیت می شود.

این در صورتی است که خود آنها می دانند همه شهروندان معمولا در این راهپیمایی شرکت می کنند و این بدان معنی است که تظاهر کنندگان به منافع و امنیت خود آسیب می زنند! و برای هرکس که یک ذره شرافت داشته باشد آشکار است که انقلابیون بحرینی هیچ سلاحی در دست ندارند که امنیت کسی را به خطر بیندازند مگر آن که حرف حق مردم بحرین را سلاحی کشنده بدانیم که آل خلیفه و آل سعود را نابود می کند.

مقامات آل خلیفه که در زمینه حقوق بشر بسیار فعال هستند!! در بیانیه ای ادعا کردند بیست و پنج مورد تظاهرات برگزار شده در بحرین خلاف قانون بوده است، اکنون این سئوال برای پی گیری کنندگان مطرح می شود که کدام قانون؟ مگر آن که بگوییم تمایلات و خواسته های آل خلیفه و آل سعود در سرزمین حجاز و بحرین به قانون تبدیل شده است. به هر حال نیروهای انقلابی در حجاز و بحرین برای این سخنان هیچ ارزش و اعتباری قائل نشدند و این مسئله را نقض آشکار میثاق های بین المللی و ابتدایی ترین اصول حقوق بشر دانستند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.