افشای برخی از پشت پرده های فیلم موهن آمریکایی/فردی به نام سام باسیل وجود ندارد

روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا در تازه ترین شماره خود برخی از پشت پرده فیلم موهن وضد اسلامی ساخته شده در ایالات متحده را فاش کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران ، این روزنامه از تقلبی بودن نام سام باسیل فردی که کارگردانی این فیلم موهن را برعهده دارد سخن گفته و نام وی را تقلبی میداند.

وال استریت ژورنال همچنین با بیان اینکه نام وی در هیچ یک از مدارک سازمان اطلاعات آمریکا وجود ندارد،سازنده این فیلم موهن وضد اسلامی را مجهول الهویه دانسته وخبرها پیرامون اصلیت آن را رد می کند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز ادعا کرده است که فردی به نام سام باسیل که تا کنون گفته می شد کارگردان فیلم ضداسلامی است وجود ندارد و نام وی نیکولا باسیل نیکولا است.

بر اساس گزارش این خبرگزاری نیکولا باسیل در تماسی تلفنی به این خبرگزاری خود را یک فیلمساز مسیحی معرفی کرده است و گفته است که این فیلم را با هدف نشان دادن شیوه رفتار مسلمانان مصر با مسیحیان قبطی ساخته است.

این خبرگزاری همچنین اعلام کرد که فرد مذکور متهم به کلاهبرداری و پرداخت غرامت ۷۹۰ هزار دلاری و همچنین ۲۱ ماه زندان و علاوه بر آن عدم استفاده از کامپیوتر و اینترنت به مدت ۵ سال است.

در همین حال استیو کلاین یکی از بازیگران این فیلم موهن ،نام سام باسیل را مستعار برشمرده و اعضای این فیلم را مجموعه ای از افراد آمریکایی با اصلیت خاورمیانه ای معرفی کرده است.

گفتنی است طی روزهای اخیر وبا اوج گرفتن اعتراضات کشورهای اسلامی به ساخت فیلم موهن وضد اسلامی، بسیاری از افراد انگشت اتهام را به سوی آمریکا و یهودیان این کشور نشانه رفتند


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.