افشای رسوایی جنسی تازه در«بی‌بی‌سی»

۳۰م دیماه ،

واحد مرکزی خبر: یکی دیگر از مجریان شبکه بی‌بی‌سی به اتهام تجاوز به زنان و کودکان مجرم شناخته شد.
   
پلیس انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد یک مجری دیگر شبکه بی بی سی به نام استوارت هال در دادگاهی در انگلیس در مورد اتهام تجاوز به زنان و دختر بچه ها مجرم شناخته شد.

مجرم شناخته شدن این مجری کهنه کار بی بی سی که اکنون هشتاد و سه سال دارد بر ابعاد رسوایی جنسی مسئولان شبکه بی بی سی در دهه های قبل افزوده است.

پیشتر دادستان انگلیس، جیمی ساویل دیگر مجری معروف بی بی سی را که سال قبل مرد در مورد سوء استفاده جنسی از دختران کم سن و سال مجرم شناخته بود.

هال که تا این اواخر نیز در برنامه های بی بی سی ظاهر می شد در ماه دسامبر به هتک حرمت دختران کم سن و سال متهم شده بود. وی اکنون به قید وثیقه آزاد است و باید در روز هفتم فوریه میلادی در دادگاهی در شهر پرستون در شمال غربی انگلیس حاضر شود.

به گفته پلیس انگلیس، هال در سال ۱۹۷۶ به زنی بیست و دو ساله تجاوز کرده است. هتک حرمت دختران کم سن و سال نیز در خلال سال های ۱۹۶۷ تا ۱۹۸۶ صورت گرفته است و چهارده دختر نه تا شانزده ساله از سوی وی هتک حرمت شده اند.

شبکه بی بی سی هنوز هیچ اظهار نظری دربارهٔ محکومیت هال نکرده است. به گزارش خبرگزاری رویترز، مدیر کل سابق بی بی سی بعد از افشای رسوایی ا خلاقی ساویل مجبور به استعفا شد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.