افشین: از عملکردم راضی نیستم/ امیدوارم جباری به سپاهان برگردد

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – آرش افشین مهاجم فصل قبل فولاد خوزستان که خرید خوبی در ابتدای فصل برای سپاهان محسوب می‌شد هنوز انتظارات را برآورده نکرده و البته خودش معتقد است که نیاز به زمان دارد.

افشین در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که آیا قبول داری هنوز عملکرد ایده‌آلی در سپاهان نداشتی می‌گوید: «انتظاری که از خودم دارم بیشتر از این است و از عملکردم راضی نیستم. مطمئنا برای سپاهان می‌توانم بهتر از این باشم ولی باید در نظر گرفت که با چه شرایطی به این تیم اضافه شده‌ام. من در حالی به سپاهان آمدم که این تیم تمرینات بدنسازی و اردوی تدارکاتی خود را در خارج از ایران پشت سر گذاشته بود و زمان کمی در اختیار داشتم تا در کنار دیگر بازیکنان تمرین کنم. من نیاز به زمان دارم و مطمئنا در آینده‌ای نزدیک خودم را به شرایط ایده‌ال خواهم رساند.»
افشین در مورد امتیازهای حساسی که سپاهان در ۶ هفته قبل از دست داد خاطرنشان می‌کند: «اول فصل هم گفتم که امتیازهای بازی‌های ابتدایی بسیار مهم است ولی متاسفانه چند امتیاز حساس از دست دادیم. البته ما اختلاف چندانی با تیم صدرنشین نداریم ولی دیگر نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم. باید این را هم در نظر گرفت که انتظارات از سپاهان بالا رفته و همه مقابل تیم ما چند برابر انگیزه دارند. با این حال مطمئن باشید امسال هم سپاهان مدعی جدی قهرمانی است.»
از افشین در خصوص وضعیت مجتبی جباری در سپاهان سوال می‌کنیم که اینگونه پاسخ می‌دهد:« مجتبی یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران است. نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد ولی همه بازیکنان سپاهان دوست دارند که جباری برگردد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. مجتبی به درد تیم ما می‌خورد و امیدوارم دوباره او را در کنار خود ببینیم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.