افضلی‌فرد: باید از تمکین همه نامزدها مانند هاشمی‌رفسنجانی در برابر قانون، تجلیل کرد

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس گفت: هاشمی‌رفسنجانی برخلاف شیطنت بیگانگان که از رادیو بی‌بی‌سی فعالیت می‌کردند، تا اینجا نشان داد که متعلق به نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان در اخطاری با استناد به اصول ۵۴ و ۵۵ قانون اساسی اظهار داشت: از ۲ جریان اصولگرایی مجلس می‌خواهم که مسایل زاویه‌دار را به جا و شایسته مورد نقد قرار دهند.

وی ادامه داد: همانطور که مواضع قانون‌مدارانه را مورد تجلیل قرار می‌دهیم، باید از تمکین همه نامزدها مانند هاشمی‌رفسنجانی که در برابر قانون تمکین کرد، تجلیل شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ بر همین اساس تصریح کرد: هاشمی‌رفسنجانی برخلاف شیطنت بیگانگان از رادیو بی‌بی‌سی فعالیت کردند، تا اینجا نشان داد که متعلق به نظام است.

افضلی‌فرد در بخش دیگری از اخطار خودگفت: دیوان محاسبات به تمام دستگاه‌های اجرایی نظارت دارد تا از هزینه‌کرد اعتبارات تجاوز نکنند و درست مصرف کنند، اما معاونت نظارت مجلس گزارش داده که وضعیت اجرایی بودجه در وزارتخانه‌ها نشان‌دهنده تخلفات مکرر دستگاه‌های اجرایی از قانون بودجه سال ۹۱ است.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.