اقتصادی مقاومتی بهترین راه غلبه برتحریم ها است

‘محمدعلی عبداله زاده ‘ روزیکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: درمقطع حساس کنونی اگر به اقتصادی مقاومتی به صورت جدی توجه شده و آن را به عنوان بهترین مسیرحرکت مد نظر قرار دهیم ، مطمئن باشید پیروز اصلی ملت ایران است.

نماینده مردم فردوس درمجلس شورای اسلام با تاکید براین که در این برهه از زمان مردم باید با حمایت همه جانبه از اقتصادی مقاومتی مسیر حرکت به سمت اهداف انقلاب اسلامی را هموار کنند ، گفت: مردم باید راه و روش زندگی خود را برای تحقق این مهم تغییر دهند.

عبداله زاده با اشاره به این که در زمان حاضر کشور و ملت ما متحمل فشارهای مختلف بین المللی است ، افزود: مسئولان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی اولین گام را برداشته و مردم نیز باید ادامه دهنده آن باشند.

وی گفت: در شرایط عادی یکی از راه های رونق بازار اقتصادی ایجاد رقابت در نوع و تولید کالاهای با کیفیت است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: جلوگیری از تبلیغات کالاهای خارجی ، پرهیز از تجمل گرایی و توجه به تبلیغ انواع کالاهای تولید داخل نیز می تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی ایفا کند.

وی در باره مسئله هسته ای کشور نیز گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مسئله هسته ای فقط یک بهانه و اهرم علیه ملت ایران است و مشکل دنیای استکبار وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عبداله زاده افزود: ملت و نظام ما هیچ گاه به دنبال سلاح کشتار جمعی نبوده و نخواهد بود زیرا که این مهم تنها بهانه ای از سوی دنیای استکبار برای تضعیف و براندازی حکومت ما است.

وی با بیان این جمله که اگر ایجاد نیروگاه هسته ای با شرایط موجود در کشورما دارای اشکال و ایراد است پس چرا ساخت سه نیروگاه هسته ای در برخی کشورهای منطقه مورد سئوال کسی قرار نمی گیرد، افزود : مقاومت ملت ایران در تمامی زمینه ها به جایی خواهد رسید که دنیای استکبار را به زانو درآورده و آنان را خسته خواهد کرد .

عبداله زاده گفت: تحریم علاوه بر این که محدودیت ایجاد نمی کند بلکه باعث شکوفایی استعدادی های پنهان شده خواهد بود و ما را به سمت خود کفایی هرچه بیشتر سوق می دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد نقش رسانه ها در تقابل با تحریم نیز گفت: رسانه ها می توانند با شفاف سازی و بیان واقعیت ها نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی از خود نشان دهند.

وی اظهارداشت: خنثی سازی و مقابله با ترفندهای بنگاه های شایعه پراکنی دنیای استکبار از دیگر نقش های مهم رسانه ها تلقی می شود.

این نماینده مجلس افزود: مردم و مسئولان باید برای مقابله با تمامی توطئه های دشمنان، خنثی سازی ترفندها و حرکت به سمت توسعه و پایداری گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

اقتصام **۱۹۳۳**۱۶۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۲۷۳۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.