اقتصاد مقاومتی با تحقق شعار “ما می‌توانیم” ارتباط مستقیم دارد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مسئول بسیج دانشجویی استان تهران با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی به پیوند صنعت و دانشگاه کمک می‌کند، گفت: با انجام مدل اقتصاد مقاومتی، استفاده از کالای خارجی به حداقل رسیده و تولید داخلی به بهره‌وری بیشتر می‌رسد که در این صورت شعار “ما می‌توانیم” به واقعیت می‌پیوندد.

“مجتبی باستان” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی به پیوند صنعت و دانشگاه کمک می‌کند، گفت: هدف از اقتصاد مقاومتی تکریم انسان‌ها بر عدالت‌محوری است که باید نگاه‌مان را از کشورهای غربی و شرقی قطع کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به روح استقلال‌ و چرخه اقتصادی کشور کمک می‌کند، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مدل موفقی بوده که امروزه کشورمان با استفاده از آنبه نتایج مناسبی رسیده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان تهران با تأکید بر اینکه بحث اقتصاد مقاومتی بر محور رفاه نیست، تصریح کرد: امروزه مدل‌های اقتصادی در کشورهای مختلف ارائه شده ولی هدف آن‌ها از این مدل‌ها برای سودجویی و لذت‌جویی بیشتر است.

باستان خاطرنشان کرد: با انجام مدل اقتصاد مقاومتی، استفاده از کالای خارجی به حداقل رسیده و تولید داخلی به بهره‌وری بیشتر می‌رسد که در این صورت شعار “ما می‌توانیم” به واقعیت می‌پیوندد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.