اقتصاد مقاومتی در بنیاد شهید اجرایی می شود

سردار ‘محسن انصاری’ امروز -شنبه- در دومین همایش فصلی مدیران کل استانی و معاونین ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: امروز تحریم های کشورهای سلطه علیه ایران بیش از پیش است و با توجه به تحریم های اقتصادی استکبار، باید پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی را در بدنه بنیاد به اجرا در بیاوریم.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، وی اظهار کرد: راهبرد دشمن، فشار اقتصادی و در کنار آن کار نظامی، جنگ روانی و ترور دانشمندان هسته ای است.

این مقام مسوول در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: با توجه به این چالش ها، مقام معظم رهبری این راهبرد دشمن را از چند سال پیش شناسایی و نمودهای آن را در نام گذاری سال ها به ما نشان داده اند و امروز ایشان به وضوح راه کار مقابله با تحریم های دشمن را به کارگیری اقتصاد مقاومتی بیان می کنند.

همچنین در این مراسم ‘مهدی امینی’ معاون توسعه و مدیریت بنیاد گفت: بودجه سال ۹۱ در بهترین شرایط اقتصادی تنظیم شد و در مقایسه با بودجه سال۸۴ پیشرفت فراوانی داشته است.

وی افزود: جنگ اقتصادی در کنار جنگ فرهنگی دشمن، باید و نباید هایی را ایجاد کرده که در اثر این تحریم ها، باید به طور جد چاره اندیشی شود.

اجتمام*۱۵۴۱*۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۰۶۲۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.