اقدام جدی و فوری سازمان‌های بین المللی برای توقف جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین

۲۹ آبان ،

آیت‌الله اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خواستار شد

عضو مجلس خبرگان رهبری خواستار اقدام جدی کشورهای اسلامی و سازمان‌های بین‌المللی در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی شد.

آیت‌الله علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ضمن محکوم کردن جنایت‌های فجیع رژیم صهیونیستی در فلسطین، اظهار داشت: در جهان بینی دین مقدس اسلام دفاع از مظلومان و ستم‌دیدگان واجب شرعی و انسانی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری در برابر کشتار مردم بی گناه فلسطین، ادامه داد: سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی اقدامات چشم‌گیری را برای توقف جنایات صهیونیست‌های انجام نداد‌ه‌اند و چشم خود را بر حقایقی که در غزه اتفاق می‌افتد، بسته‌اند.

وی تاکید کرد: کودکان بی گناه فلسطینی طی این چند روز هدف موشک‌های رژیم نامشروع صهیونیستی قرار گرفته‌اند و به شهادت رسیده‌اند.

آیت‌الله اسلامی گفت: در شرایطی که سازمان‌های جهانی مسائل انسانی و اخلاقی را فراموش و در قبال جنایت این رژیم نامشروع سکوت اختیار کرده‌اند مسلمانان و کشورهای اسلامی وظیفه دارند با جدیت تمام برای دفاع از مظلومان فلسیطینی به پاخیزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کشورهای اسلامی بدانند که جنایت رژیم صهیونیستی فقط به غزه خلاصه نمی‌شود و در صورتی که در مقابل این جنایات ایستادگی نکنند مطمئنا اقدامات این رژیم به کشورهای آنان نیز می‌رسد.

وی در پایان به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اسرائیل  غده سرطانی است و باید ریشه کن شود، اشاره کرد و خواستار اقدام جدی کشورهای اسلامی و سازمان‌های بین‌المللی در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.