اقدام عجیب یک‌ خبرنگار در تمرین پرسپولیس

۱۸م دیماه ،

یک خبرنگار در اقدامی عجیب امروز از طریق کارواش که بالای زمین تمرین پرسپولیسی‌ها است، به صورت پنهانی تمرین قرمزپوشان را با تلفن همراه خود فیلمبرداری و حتی یادداشت برداری کرد.

خبرگزاری فارس: یک خبرنگار در تمرین امروز پرسپولیس که پشت در بسته بود در اقدامی عجیب به فیلمبرداری از تمرین پرداخت.

تمرین امروز پرسپولیس به سبب اینکه بازی با نفت ۴۸ ساعت دیگر برگزار می گردد پشت درهای بسته برگزار شد، به همین سبب مسئولان پرسپولیس به خبرنگاران اعلام کرده بودند که امروز و فردا به تمرین پرسپولیس نیایند در غیر این صورت از حضور آنها به داخل ورزشگاه جلوگیری به عمل می‌آید اما یک خبرنگار در اقدامی عجیب امروز از طریق کارواش که بالای زمین تمرین پرسپولیسی‌ها است، به صورت پنهانی تمرین قرمزپوشان را با تلفن همراه خود فیلمبرداری و حتی یادداشت برداری کرد.

پس از دقایقی که مسئولان پرسپولیس از حضور این فرد مطلع شدند به سراغ وی رفتند و او را از این کار منع کردند. این خبرنگار که از این اتفاق بسیار ناراحت بود، پس از تمرین به شیرینی سرپرست پرسپولیس اعتراض کرد که چرا تلفن خود را جواب نمی‌دهد که شیرینی به وی گفت  با توجه به اینکه سرش شلوغ است سعی می‌کند که تلفن خود را جواب بدهد. سپس سرپرست قرمزپوشان با داد و بیداد این خبرنگار مواجه شد که شیرینی گفت: اگر دروغ بگویی به خدا واگذارت می‌کنم.

سرپرست پرسپولیس همچنین در گفت‌وگو با این خبرنگار اظهار داشت: قرارداد وینگو با پرسپولیس به هیچ عنوان مبلغش دو برابر پولی که از پاس همدان گرفته است، نیست. ما روی هر چیز دست می‌گذاریم قیمت آن بالا می‌رود.

وی افزود: ما خواسته‌های خود را بر مبنای کادر فنی پیاده می‌کنیم و وظیفه ما این است که امکانات را مهیا کنیم، حالا هر کاری که می‌کنیم می‌گویند ۵۰۰ میلیون یا کمتر و یا بیشتر به طرف داده‌ایم.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.