اقدام قابل توجه بازیگر قدیمی سینما/ چهار ساعت گریم برای برآورده کردن آرزوی یک کودک ۶ ساله

“رون پرلمن” ۶۲ ساله برای برآورده کردن آرزوی یک کودک ۶ ساله، پس از ۸ سال، دوباره خود را به صورت شخصیت «پسر جهنمی» درآورد و به دیدن او رفت.

به گزارش سینما پرس؛ “رون پرلمن” بازیگر نقش ابر قهرمان مجموعه فیلم های اکشن فانتزی «پسر جهنمی» (Hellboy) زمانی که متوجه شد یک پسر ۶ ساله آرزو دارد که «پسر جهنمی» را ملاقات کند، پس از ۸ سال، دوباره خود را به صورت شخصیت «پسر جهنمی» درآورد و به صورت ناگهانی به دیدن او رفت تا این پسر بچه را از برآورده کردن آرزویش شگفت زده کند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، این پسر ۶ ساله که “زاکاری” نام دارد آرزوی خود را در سایت موسسه «آرزو کن» (Make-A-Wish) نوشته بود. نکته جالب توجه در این اقدام نیز گریم ۴ ساعته “پرلمن” ۶۲ ساله است.

قسمت های اول و دوم فیلم های سینمایی «پسر جهنمی» به ترتیب در سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ میلادی و با عناوین «پسر جهنمی» و «پسر جهنمی؛ ارتش طلایی» (Hellboy: The Golden Army) روی پرده سینماهای سراسر جهان رفته است.

“گیلرمو دل تورو” نویسندگی و کارگردانی هر ۲ قسمت فیلم های سینمایی «پسر جهنمی» را برعهده داشته است و این آثار با اکران در سینماهای سراسر جهان توانسته اند به ترتیب فروشی برابر با ۹۹ و ۱۶۰ میلیون دلار را برای خود رقم بزنند.

“رون پرلمن” که پیش از این در سال ۱۹۸۹ میلادی برای بازی در «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد در بخش مجموعه های تلویزیونی درام شده است، در آخرین پروژه سینمایی خود در سال ۲۰۱۱ میلادی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «بران» (Drive) به کارگردانی “نیکولاس ویندینگ رفن” روی پرده سینماهای جهان رفته بود.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.