اقدام وزارت اطلاعات در شناسایی عوامل ترور دانشمندان بازدارنده است

زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن قدردانی از عملکرد وزارت اطلاعات بخاطر شناسایی عوامل ترور دانشمندان هسته ای کشور با اشاره به نقش این نهاد در امنیت ملی اظهارداشت: وزارت اطلاعات با پایبندی به ارزشهای انقلاب اسلامی و استفاده از توان، دانش و تخصص بومی توانسته‌ است نقش مهمی در ایجاد امنیت و خنثی کردن توطئه های دشمنان داشته باشد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز وزارت اطلاعات با عملکرد پیش‌دستانه و تهاجمی حربه‌های دشمنان را تحت کنترل خود درآورده است و به عنوان پشتوانه ای مقتدر برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران عمل می کند. 

وی اقدام اخیر وزارت اطلاعات را در شناسایی عوامل ترور شهیدان هسته ای ضربه مهلکی به سازمان جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این دستاورد در عین حال اقدامی بازدارنده در مقابل  توطئه ها و تهدیدهای احتمالی آینده دشمنان نظام بود.

زاهدی همچنین با اشاره به شناسایی عوامل ترور شهید رضایی نژاد در آستانه اولین سالگرد ترور این شهید هسته ای گفت: وزارت اطلاعات روز به روز قوی تر و مقتدرتر می شود و همچون عقابی تیز چنگال هر بیگانه ای که بخواهد در مرزهای این سرزمین ضربه ای به انقلاب و نظام بزند را شکار خواهد کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.