اکران فیلم‌های خاطره‌انگیز منتفی شد

جام جم آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم، از منتفی شدن نمایش فیلم‌های خاطره‌انگیز در طرح اکران آثار سینمایی در ماه رمضان خبر داد.

«حبیب کاوش» با بیان این مطلب که شورای صنفی به این جمع‌بندی رسید که اکران فیلم‌های خاطره‌انگیز انجام نگیرد، به ایرنا گفت: سال‌های گذشته اکران فیلم‌هایی همچون هامون و مادر با استقبال خوب مخاطبان در ماه رمضان روبه‌رو نشد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم این تجربه دوباره تکرار نشود.

او ادامه داد: برخی فیلم‌های مورد نظر نیز برای اکران در ماه مبارک رمضان با وجود اعلام آمادگی قبلی برای نمایش حاضر نشدند و سینماها با فیلم‌های در حال اکران به کار خود در ماه رمضان ادامه می‌دهد.

کاوش ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده فیلم‌های خوبی به جمع آثار اکرانی در ماه رمضان افزوده شود.

فیلم‌های سینمایی راه بهشت، همه چی آرومه، نامزد آمریکایی من، بدون اجازه و فیلم خوابم می‌آد هم اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

اکران ماه رمضان سینماها در سال ۹۱ از ابتدا همراه با حاشیه‌های فراوانی بود. ابتدا رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی مردم را به خلوت و انجام فرائض دینی در این ماه دعوت کرد و گفت: حوزه هنری سینماهایش را در طرح ویژه اکران ماه رمضان شرکت نخواهد داد.

در ادامه این حاشیه‌ها فیلم‌های «کلاه قرمزی»، «تو، من» و «بی خداحافظی» با وجود اعلام آمادگی قبلی به طور ناگهانی از اکران رمضان انصراف دادند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.