اکران “کلاه قرمزی” در ۷۰ سینما

وی درباره گروه سینمایی اکران کننده «کلاه قرمزی و بچه ننه» خاطرنشان کرد: ما با گروه سینمایی«استقلال» قرار‌داد داریم، اما از سوی دیگر باید بتوانیم برای فیلم‌مان از شورای صنفی نمایش حواله بگیریم. باید صحبت کنیم تا ببینیم وضعیت چگونه پیش می‌رود و فیلم در کدام گروه اکران می‌شود.

سرتیپی در عین‌حال تصریح کرد: در هر صورت آنچه که مشخص شده، این است که «کلاه‌قرمزی و بچه ننه» قطعا در اکران عید فطر روی پرده سینماها می‌رود.

مدیرعامل فیلمیران همچنین درباره تبلیغات این فیلم سینمایی هم اظهار کرد: تمام مواد تبلیغاتی فیلم کاملا آماده شده است و ما از یکشنبه یا دوشنبه همین هفته شروع به پخش تیز‌رها و تبلیغات‌مان می‌کنیم.

فیلم‌های اکران عید فطر از یکی چند روز قبل از عید روی پرده سینماها می‌روند و به نظر می‌رسد «کلاه قرمزی و بچه ننه» از چهارشنبه ۲۵ مرداد‌ماه اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کنند.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی داستان شیطنت‌های پسر عمه‌زاست که کلاه قرمزی و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و ماجرای جدیدی پیش می‌آید که منجر به ورود مهمان ناخوانده‌ای می‌شود و … .

حمید جبلی،‌ ایرج طهماسب،‌ خسرو احمدی، مهدی باطبی،‌ عیسی یوسفی‌پور، بهادر مالکی،‌ بنفشه صمدی و پوپک مظفری بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» مانند دو سری قبلی موزیکال است و ترانه‌های فیلم توسط ایرج طهماسب گفته شده و حمید جبلی و محمدرضا هدایتی به عنوان خواننده با طهماسب همکاری کرده‌اند.


سیمرغ | تازه های فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.