الاکلنگ پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان از سوی بیمه دی

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : از اوایل سال قبل هر ماه خبری مبنی بر پرداخت مابه‌التفاوت هزینه‌های درمانی از سوی بیمه دی که بازنشستگان تأمین اجتماعی را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار داده است، روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار می‌گرفت و حتی سعید مرتضی، سرپرست تامین اجتماعی، اوایل امسال اعلام کرد که تا پایا فصل بهار این مابه‌التفاوت واریز پرداخت می‌شود؛ اما هنوز هم بازنشستگان چشم انتظار محقق شدن این وعده می باشند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از حمایت ؛ علی‌اکبر خباز‌ها به حمایت می‌گوید: در جلسه‌هایی که با مسئولان بیمه دی گذاشته‌ایم آنها قول داده‌اند که رضایتمندی نسبی جامعه هدف را ایجاد کنند و البته قرارداد کانون با بیمه دی تا اول مهرماه امسال ادامه دارد.

مشکل با این بیمه از زمان افزایش چند برابری هزینه‌های درمانی آغاز شد و این سازمان بیمه‌گر از پرداخت بدیهی خود به داروخانه‌ها و مراکز درمانی امتناع کرد که در واکنش به این رفتار، مراکز درمانی نیز دیگر حاضر به قبول این بیمه نشدند و در این میان بازنشسته‌های از این لج و لجبازی متضرر شدند.

خبازها می‌گوید: از بیمه دی انتظار داریم که در فرصت باقی مانده، بدهی بیمارستان‌ها را پرداخت کند و به قرارداد خود پایبند باشد. آنها موظفند تا سه ماه پس از پایان قرارداد نیز حق حساب و هزینه‌ها را به اشخاص تحت پوشش پرداخت کنند و اگر بعد از عقد قرارداد این کار را انجام ندهند، بانک مرکزی ضامن اجرای این کار است.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.