البرادعی: تا شروط‌مان برآورده نشود در انتخابات شرکت نمی‌کنیم

۳۱فروردین۱۳،

البرادعی با تکذیب خبر اختلاف داخلی در جبهه مخالفان دولت، شرکت اپوزیسیون در انتخابات آتی مصر را به برآورده شدن شروط آنها منوط دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، محمد البرادعی، پایه‌گذار جبهه نجات ملی (ائتلاف گروه‌های مخالف دولت مصر) با تکذیب شایعات دربارهٔ وجود تفرقه و اختلاف در این جبهه، تاکید کرد: در صورتی که پنج شرط اساسی جبهه نجات ملی محقق شود ما حاضریم در انتخابات پارلمانی آتی شرکت کنیم.

وی گفت: ما خواهان تشکیل کمیته‌ای برای اصلاح قانون اساسی، تشکیل کمیته‌ای برای نظارت بر انتقال عادلانه قدرت و روند آشتی ملی، تشکیل کمیته‌ای برای تدوین قانون انتخابات، و محقق شدن پنج شرط اصلی خود هستیم و بر اساس این شروط در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

البرادعی ادامه داد: در صورت محقق نشدن خواسته‌هایمان هرگز در این سیرک نمایش آزادی قدم نخواهیم گذاشت و اپوزیسیون معتقد است که قوانین قضایی کنونی دستگاه قضایی مصر را نابود می‌کند.

البرادعی با اشاره به فشارهای اعمال شده بر قضات مصری گفت: ما خواهان برپایی دولتی بی‌طرف و تکشیل کمیته‌ای برای تحقق عدالت اجتماعی هستیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.