البرز در جایگاه نخست ترددهای جاده ای

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 البرز در جایگاه نخست ترددهای جاده ای

البرز در جایگاه نخست ترددهای جاده ای

ممتازنیوز: استان البرز در هفت ماه امسال با بیش از ۱۶۸ میلیون تردد-خودرو از جاده های استان در جایگاه نخست تردد های جاده ای قرار گرفت.

به گزارش ممتازنیوز، محمد جوادعطرچیان مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان البرز گفت: بر اساس آمار تردد شمارها در جاده های کشور، در این مدت ۱۶۸میلیون و ۴۱۸ هزار و ۸۵۹ تردد از استان البرز ثبت شده است و استان مازندارن با تردد ۱۶۴ میلیون تردد در رتبه دوم و استان های تهران و گیلان در رده های بعدی قرار دارد.
وی افزود: موقعیت جغرافیایی استان البرز و قرار گرفتن این استان در مسیر ارتباطی ۱۴ استان و همجواری با پایتخت موجب ترافیک و تردد بالا در محورهای ارتباطی استان شده است.
عطرچیان با اشاره به اینکه سهم استان البرز از راه های کشور حدود یک و نیم درصد است، افزود: ۱۸ درصد بار ترافیکی کشور از استان البرز عبور می کند و حجم سنگینی از ترافیک شبانه روز در محورهای استان است.
به گزارش روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، عطرچیان گفت: ۲۸ دستگاه تردد شمار، ۱۳ دوربین نظارت تصویری، ۱۶ دستگاه دوربین کنترل سرعت و ۳ دستگاه تابلوی متغیرvms در راه های استان در حال بهره برداری است و اطلاعات آن ها در مرکز مدیریت راه های استان جمع آوری و تحلیل می شود.
وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات اخیر عید سعید قربان نیز استان البرز بیشترین تردد ثبت شده را داشت.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.